Erotisk berättelse
Jag kommer hem vid lunch en fredag, ställer mig i duschen och fixar till mig inför kvällens middag. Känner hur det pirrar till i min fitta, känner hur kåtheten kommer smygande. Smeker mig själv lite lätt men sparar till senare.
Packar en väska med lite ombyte och åker till hotellet för att fixa det sista. Jag har klätt mig i den röda balklänningen, svarta sexiga stayups, röd snygg bh som framhäver min byst. Du har fått angivelser att du ska hem efter jobbet, ta en dusch och klä upp dig för att sen möta mig på restaurangen. Du vet att något speciellt är på gång men vet inte vad.
Vi äter en god middag och när efterrätten kommer så sitter jag bredvid dig och börjar smeka dig på låret, du tittar på mig men jag ger dig en lätt puss på halsen. Låter min hand varandra uppåt, din kuk börjar spänna, samtidigt som vi matar varandra med efterrätten. Jag viskar i ditt öra att jag är kåt, jag tar din andra hand och lägger den mot trosan och du känner hur våt jag är. Du märker till din förtjusning att jag har de speciella trosorna, din hand varandrar neråt och börjar fingra, du ser på mig att jag är kåt som fasen, du trycker in några fingrar och för dem fram och tillbaka, jag slickar mig kring munnen och ser på dig.
Vi reser oss och går iväg, kommer fram till hotellet, i hissen trycker du upp mig mot väggen viskar med het röst att du vill knulla mig hårt redan nu och ger mig en kyss som får knäna och vika sig. Vi kommer in på rummet, jag kysser dig intensivt samtidigt som jag knäpper upp din skjorta. Låter min mun utforska efter varje knapp jag knäpper upp, du får inte röra mig än. Jag kommer ner till byxorna, knäpper upp långsamt, känner vad du börjar bli otålig, leker lite med händerna runt kuken, slickar lite lätt på ollonet och hör dig sucka av välbehag. Ollonet är glansigt och kuken är så kåt och hård. Jag börjar suga av dig samtidigt som jag fingrar mig själv, du ser i spegeln hur mina fingrar blir våta av min fittsaft, du avbryter snabbt och lägger mig på sängen, lägger dig själv tillrätta och börjar slicka min våta och hungriga fitta samtidigt ber du mig att suga av dig. Det är så skönt och din tunga knullar min fitta så hårt och skönt så det sprutar fittsaft när jag kommer och då kan du inte hålla tillbaka utan sprutar mig så gött i munnen. Vi faller på rygg och suckar förnöjt.
Vi vilar ett slag och du känner att du ändå inte fått nog. Du måste även få knulla den goa, våta och kåta fittan. Så du börjar att smeka brösten och smaka på dem, kysser min kropp och smeker med lätta rörelser och nuddar min klitoris med tungan, du känner att min fitta inte heller är färdig än. Du är redan sprängfylld av kåthet och känner hur min fitta redan är redo så du ställer mig på alla fyra i soffan, ser i spegeln som hänger intill och tar mig så hårt och gött. Du blir så lockad av att se oss i spegeln och du känner hur du är på väg att komma. Du hör mig skrika ut min orgasm och fittsaften bara rinner ner för dig kuk som pumpar på mer och mer och till slut kommer det ett skönt sprut i fittan och när du sen drar dig ut så fortsätter sprutet. Det landar över hela min kropp och vi somnar i soffan in slingrande och svettiga i varandra.
Vaknar till under natten och du undrar om jag vill duscha. Jag går in i duschen, när vattnets varma strålar masserar min fitta så känner jag hur kåt jag blir, börjar fingra mig själv och står med ryggen emot dörren. Märker inte att du kommer in och du står en stund och ser på mig när jag knullar mig själv i duschen. Samtidigt så runkar du din kuk och känner att du vill in och bara knulla mig. Du ställer dig tätt bakom och säger med hes röst, du får inte nog? Jag vänder mig om och kysser dig hett som svar. Du känner hur du vill bara knulla mig så du trycker upp mig mot väggen. Du vet att jag är redo så du bara kör in den och greppar tag om min skinkor, väser i mitt öra kom på mig, låt mig spruta dig min vackra sexgudinna. Jag flämtar ja spruta mig och vill ha dina spermier, du blir så vild och knullar hårdare och hårdare. Så möts vi i en våt explosion och vi bara skriker ut vår njutning.
Somnar sen utpumpade i sängen.
När vi checkar ut nästa dag så frågar personalen om vistelsen var bra, vi tittar på varandra och ler och svarar att vistelsen var underbar på alla sätt och vis.