Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Min fru

Hejsan! 

Jag har en fråga till er killar & tjejer om någon känner samma sak som mig,
    Jag har varit tillsammans med min tjej nu i 9 år. Hon är verkligen den bästa tjejen man kan tänka sig ha. Hon klagar nästan aldrig, väldigt snygg, snäll (för snäll) empatisk mm. Vi har 1 barn tillsammans (4år) och det var efter det min sexlust/kärlek till henne gradvis försvann. De senaste 4åren har vi haft sex ungefär 5 gånger totalt. Det började med att hon inte pallade för att hon fick ta för mycket ansvar, Men nu de senaste 2 åren är det jag som inte vill. Jag känner verkligen ingen sexlust alls med henne jag tycker inte ens tycker det är skönt. Däremot är jag väldigt kåt i vardagen och drar hellre en runk i duschen eller något efter jobbet istället för att vara med henne.

Måste tilllägga att hon är extremt snygg, (många killar som är på henne). Hon har dessutom ett bra jobb och skulle lätt kunna få någon bättre än mig. En riklig wifey exempel. Varför känner jag som jag gör? Är det fel? och vad ska jag göra tycker ni? Att dumpa henne kommer jag inte göra då jag älskar henne på något konstigt sätt, trygghet eller vad det nu än är. Dock så känner jag att en sido brud (kk) skulle vara bra då jag mår extremt dåligt över att inte ha ett normalt sexliv .

Måste erkänna att jag har varit svin och varit otrogen 2 gånger senaste året, Det spelar absolut ingen roll om hon är snygg, äldre eller mullig, jag får en helt annan sexlust än det jag känner med tjejen jag har som verkligen är super snygg. Åter igen varför känner jag så?

• Svar på tråden Min fru
  • Anonym (Anonym)

Det är ju det som är sjukt, hon gör det inte. Hon är liksom för snäll. Som jag tidigare beskrev är hon är väldigt annorlunda men på ett bra sätt. Hon har tom misstänkt att jag är otrogen och det var då tanken slog mig "om hon inte reagerar så allvarligt kan jag ju lika gärna skaffa en sido brud".

Tanken att satsa och jobba för en förändring är inget som slagit dig?
    Jo, Vad ser det ut som att jag gör just nu? Jag vet att det är något som är fel på mig det är darför jag frågar om råd hur jag ska förändras?

Det ligger mycket i det du säger, tror också på något sånt. Jaga känslan är borta, hon är för snäll osv men jag är rätt så säker på att jag älskar henne, fråga mig inte hur.

Tro mig jag har suttit och funderat på det där länge hur jag skulle reagera om hon var otrogen vilket jag vet hon inte är. Jag skulle bli galen, det är det värsta jag kan tänka mig skulle hända. Ändå gör jag samma sak.

För ungefär 5 år sedan fick jag reda på att en kille hade varit på henne som fan på en hemmafest. Min vän berättade det för mig att dom även hade varit kvar i lägenheten när resterande drog mot stan. Jag minns att jag vart helt galen, sa ingenting till tjejen dock. Fick reda på att han jobbade som bilförsäljare i en känd firma i norrköping. Vad gör jag? Jag åker dit såklart som bor i Stockholm och där står han med en kund, massa kunder i hallen också. Jag gav han en rejäl lavett framför alla och inte ett ord gick jag bara ut därifrån. 2 månader efter får jag hem polis papper som tjejen fick syn på och det var världens kalas efter det. aldrig sätt henne så arg. Kom fram till att det var hennes barndomskompis som hon hade massa bilder på från barndomen.

• Anonym (Anonym)

Jag är en bra man i det stora hela. Det är dock den sexuella biten som är jobbig för mig. Kan lova dig att de flesta nångång här har varit otrogen. Har självklart researchat den biten. Svin är jag, det vet jag, och kommer nog vara igen så låt oss släppa det.

Frågan jag behöver hjälp med är hur ska jag kunna få ett normalt sexliv med frugan igen? Vad är felet? Nu är jag ju anonym så jag struntar i om detta är pinsamt. Men jag har ärligt talat haft tankar på att hon ligger med någon annan med mitt vetande, det tänder på mig som fan. Har dessutom "skämtat" om att skaffa en dildo för att piffa upp sexet då jag blir otroligt kåt utav att se min tjej smeka sig, men nej hon vägrar testa. Så återigen hur ska jag gå tillväga för att bli "nykär" igen och känna någon lust i normal sex som jag vanligtvis kan ha. Psykolog osv, känns fel har tänkt på det.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-11-09 22:51:40 följande:

Jag är en bra man i det stora hela. Det är dock den sexuella biten som är jobbig för mig. Kan lova dig att de flesta nångång här har varit otrogen. Har självklart researchat den biten. Svin är jag, det vet jag, och kommer nog vara igen så låt oss släppa det.

Frågan jag behöver hjälp med är hur ska jag kunna få ett normalt sexliv med frugan igen? Vad är felet? Nu är jag ju anonym så jag struntar i om detta är pinsamt. Men jag har ärligt talat haft tankar på att hon ligger med någon annan med mitt vetande, men det skulle jag aldrig tilllåta., det tänder på mig som fan. Har dessutom "skämtat" om att skaffa en dildo för att piffa upp sexet då jag blir otroligt kåt utav att se min tjej smeka sig, men nej hon vägrar testa. Så återigen hur ska jag gå tillväga för att bli "nykär" igen och känna någon lust i normal sex som jag vanligtvis kan ha. Psykolog osv, känns fel har tänkt på det.

Svar på tråden Min fru