Min fru
Hejsan!
Jag har en fråga till er killar & tjejer om någon känner samma sak som mig,
Jag har varit tillsammans med min tjej nu i 9 år. Hon är verkligen den bästa tjejen man kan tänka sig ha. Hon klagar nästan aldrig, väldigt snygg, snäll (för snäll) empatisk mm. Vi har 1 barn tillsammans (4år) och det var efter det min sexlust/kärlek till henne gradvis försvann. De senaste 4åren har vi haft sex ungefär 5 gånger totalt. Det började med att hon inte pallade för att hon fick ta för mycket ansvar, Men nu de senaste 2 åren är det jag som inte vill. Jag känner verkligen ingen sexlust alls med henne jag tycker inte ens tycker det är skönt. Däremot är jag väldigt kåt i vardagen och drar hellre en runk i duschen eller något efter jobbet istället för att vara med henne.
Måste tilllägga att hon är extremt snygg, (många killar som är på henne). Hon har dessutom ett bra jobb och skulle lätt kunna få någon bättre än mig. En riklig wifey exempel. Varför känner jag som jag gör? Är det fel? och vad ska jag göra tycker ni? Att dumpa henne kommer jag inte göra då jag älskar henne på något konstigt sätt, trygghet eller vad det nu än är. Dock så känner jag att en sido brud (kk) skulle vara bra då jag mår extremt dåligt över att inte ha ett normalt sexliv .
Måste erkänna att jag har varit svin och varit otrogen 2 gånger senaste året, Det spelar absolut ingen roll om hon är snygg, äldre eller mullig, jag får en helt annan sexlust än det jag känner med tjejen jag har som verkligen är super snygg. Åter igen varför känner jag så?