Dirty talk?
Hej!
Hur gillar ni "dirty talk"?
Gör det er upphetsade, är den en krydda i stunden, är det avtändande?
Vill ni höra det eller vill ni vara den som säger det, eller är det ömsesidigt?
Nyfiken på era åsikter?
Hej!
Hur gillar ni "dirty talk"?
Gör det er upphetsade, är den en krydda i stunden, är det avtändande?
Vill ni höra det eller vill ni vara den som säger det, eller är det ömsesidigt?
Nyfiken på era åsikter?
Det är inget för oss.
Hmm..
alltså jag har inget emot det, jag kan till och med tycka om det. Men då i text, alltså typ sms eller liknande.
Däremot när det kommer till att säga såna saker i verkliga livet eller när man pratar i telefon så tar det tvärstopp.
Känner mig HUR löjlig som helst. Det känns liksom lite påtvingat och tillgjort.. vet inte hur jag ska förklara.
Hur gör ni rent praktiskt? Ja, pratar fattar jag ju. Men alltså för att inte känna er löjliga? Väldigt nyfiken.
Nej jag tycker inte grejen i sig är löjlig. Skulle bara vilja vara ?bra? på det jag med. :) det är det att jag KÄNNER mig löjlig när jag måste säga såna grejer , istället för att skriva det.
Har nog inget bra svar tyvärr, tycker bara inte att det är löjligt. Men vi är ju alla olika. Men när jag talar om för killen att jag vill ha rejält med kuk så brukar det ha en bra effekt.
Älskar att prata snusk i sängen, fantisera. Under en kort tid var min fru med på att vi fantiserade tillsammans, gick in i samma fantasi. Helt underbart. Men hon ville inte sen, tyvärr. Hon tycker det är okej att jag fantiserar i hennes öra, att det gör mig kåt.
Nej jag tycker inte grejen i sig är löjlig. Skulle bara vilja vara ?bra? på det jag med. :) det är det att jag KÄNNER mig löjlig när jag måste säga såna grejer , istället för att skriva det.
Tror inte du förstår vad jag menar.. Jag menar inte att GREJEN i sig är löjlig. Utan att jag KÄNNER mig så när jag måste säga såna grejer.
Vet inte ens vad jag skulle säga till att börja med?
I text har jag alltid lätt att uttrycka mig, just för att jag får tänka efter lite innan. Är rätt klumpig när jag måste prata , och då gärna om såna saker.. man vill ju liksom inte göra bort sig helt och hållet.. :)
Men om din karl blir kåt av det så känns det väl inte löjligt?
Men om din karl blir kåt av det så känns det väl inte löjligt?
Bara männen blir kåta och nöjda så kan man stå ut med allt och gå emot sina principer och gränser?!
Du har så rätt! Även en del män här principer....jag skulle aldrig kalla en partner för höra t.ex. oavsett hur mycket hon skulle tända på det..... det finns ju olika sätt att va dirty...utan att använda nedvärderande tillmälen...
Tror inte du förstår vad jag menar.. Jag menar inte att GREJEN i sig är löjlig. Utan att jag KÄNNER mig så när jag måste säga såna grejer.
I text har jag alltid lätt att uttrycka mig, just för att jag får tänka efter lite innan. Är rätt klumpig när jag måste prata , och då gärna om såna saker.. man vill ju liksom inte göra bort sig helt och hållet.. :)
Typ "det här gillar du va" och liknande kan vara hett. Men typ bli kallad glåpord eller liknande är bara sunkigt enligt mig. Vad säger ni? /tänder på?
Typ "det här gillar du va" och liknande kan vara hett. Men typ bli kallad glåpord eller liknande är bara sunkigt enligt mig. Vad säger ni? /tänder på?
Älskar när min tjej pratar snusk i sängen. Vad hon vill göra osv. Nu sist så pratade hon en del om att hon ligger med någon annan eftersom hon vet att jag går igång på det. Hon ställer frågor om han får komma i henne och om hon får svälja hans sats. Hon ber mig med ord säga hur jag vill ha det. Jag sa att hon gärna får svälja om hon vill det och då sa hon att det är väl klart hon vill det, hon älskar att suga kuk och han måste väl få komma.. Hade jag inte druckit vin till maten och hade lite svårt att komma hade jag sprutat direkt. Hon beskrev fler tillfällen hur hon skulle vilja ha det och göra med någon annan, kanske fota lite mer och skicka bilder till mig - skulle du gilla det? Jag älskar när hon är så snuskig! Folk som känner henne skulle aldrig misstänka detta då hon är fröken ordningssam utåt sett.
Har aldrig ägnat mig åt sådant. Ingen kvinna jag varit med har gjort det heller. Det skulle bara kännas fjantigt och vara avtändande.