Hur lätt får män matchningar på tinder?
Hur många matchningar får den ?alldagliga? mannen på tinder? Bör jag som kvinna vara nervös/ svartsjuk?
Hur många matchningar får den ?alldagliga? mannen på tinder? Bör jag som kvinna vara nervös/ svartsjuk?
Nej, man får ganska få.
Jag ser bra ut, har ordnat liv med bra jobb och bra utbildnig. Har även en seriös presentationstext och nornala bilder utan gymbilder och sådant. Får ganska få matchningar och de som matchar skriver nästan aldrig. De som skriver är tafatta eller skriver bara om sig själva utan att fråga något om mig.
Jag har fått väldigt få och har gett upp på Tinder.
Var 32 år när jag försökte mig på det när Tinder var som mest hype här. Bor i centrala Stockholm, sökte tjejer 22-36 år gamla. Hade en vettig profil med bra bilder, som är godkänd av tjejkompisar som är vana Tinder användande och går på Tinder dejter. Har fått höra många gånger från både tjejer och killar att mitt utseende är 10/10, har en bad boy stil som verkar sätta igång spännande fantasier hos många tjejer.
Efter ett tag så undrade jag om det var jag som försökte matcha med fel typ av tjejer, så under 1 månads tid swipade jag Ja på alla bara för att se hur många matchningar jag fick, om Tinder var tidseffektivt, men det blev knappt några fler.
Av dom matchningarna jag har fått så kanske 5-10% har svarat på meddelande eller inlett konversationen själva.
Vet de som får 20 tjejer åt gången och skriver samma åt alla tjejer copyright paste och sållar ut den nästa snyggaste bruden.
(Du får ha i åtanke att män gärna skattar sitt utseende högre än vad kvinnorna på Tinder gör om de, hård konkurrens. )
Är du het får du en hel drös av matchning-träffar
that's how it is.
Finns kvinnor som tävlar i att få ligga med så många heta män de kan. Sett både snygga män och kvinnors Tinder och det känns som spam i en mail.