IVF nov-dec 2017
Hej på er och god fortsättning!
Jag fick min blödning i torsdags (14dagar efter ägglossning) och idag 18 dagar efter så blöder jag fortfarande och testet visar negativt.
Skönt att jag inte fick mensen på julafton för Jag tog det lite hårdare än vad jag väntade mig, men nu känner jag att det bara är att köra på.
Ser inte fram emot en helt ny omgång. Jag tyckte äggplocket gjorde jätte ont, var inte beredd på det, efter vad jag har läst. Och återförandet gjorde också ont på mig, förstår ingenting jag måste vara väldigt känslig på nåt sätt.
Jag har 4 st 5 dagars infrysta. Jag vill göra ett återförande nästa ägglossning, så jag hoppas jag får det.
Vet ni hur det går till under en menscykel när man bara ska göra återförande? Ska man ta sprutor eller dylikt?
Hur har det gått för er andra?
Vad skönt att du har så många infrysta! Du kommer nog få vänta till nästa mens sen antingen köra helt ostimulerat och ta ägglossningstest eller få hormontabletter! Jag fick ta letrozole och sedan ovitrellle när jag fick utslag på testet, sendan insättning 6 dagar senare! Är idag på rd6 men känner inget som tyder på att det skulle tagit sig. Mensen brukar komma 14 dagar efter ovitrelle så borde vara på torsdag i sådana fall. Hoppas inte såklart då vi inte har några fler i frysen utan får börja om från början...