• Anonym (Musälskaren)

    Har du hårig fitta?

    Hej

    Jag tycker mig se en trend att de senaste decenniernas rakhets börjar avta och att kvinnor/tjejer mer och mer låter håret växa till mer eller mindre grad. Hur gör du? Skriv gärna hur du tänker, och varför du gör som du gör

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du hårig fitta?
  • Anonym (Orka)

    Jag har släppt det där sen några år tillbaka, orkar helt enkelt inte med att hålla efter då mitt hår växer så förbenat fort. Kan trimma ner nån gång då och då, men då framförallt bikinilinjen.
    Känner mig kvinnlig med min buske, och de gånger jag var helrakad eller vaxad så kände jag mig mer som ett barn, vilket inte kändes så bra såklart. Min man är nöjd precis som jag.

  • Anonym (Musälskaren)

    Jag förstår det och tycker oxå att det ser mer kvinnligt ut med en buske så jag tycker du ska fortsätta med det 

  • Aikido
    Anonym (Musälskaren) skrev 2017-11-14 16:13:51 följande:
    ... ser mer kvinnligt ut med en buske... 
    Kan bara hålla med så därför har jag julhandlat tidigt i år så min kvinna kan forma oredan innan nyår.

  • Anonym (Orka)
    Aikido skrev 2017-11-14 16:17:21 följande:
    Kan bara hålla med så därför har jag julhandlat tidigt i år så min kvinna kan forma oredan innan nyår.

     


    Lite taskigt att du inte kunde fixa den i rosa... Tomte
  • Aikido
    Anonym (Orka) skrev 2017-11-14 16:22:39 följande:
    Lite taskigt att du inte kunde fixa den i rosa... Tomte
    Rosa inger inget seriöst intryck på ett verktyg lämpat för dimensionen på min kvinnas könshår. Husqvarnaorange, Stihlorange eller Jonseredsröd ska det vara.
  • taquine
    Aikido skrev 2017-11-14 16:17:21 följande:
    Kan bara hålla med så därför har jag julhandlat tidigt i år så min kvinna kan forma oredan innan nyår.

     


     Haha ,:D , du behövs verkligen här inne . God jul på digTomte
    Goodness me
  • Anonym (turk)

    Min hud är nästan vit (vitare än en svensk) och mitt könshår är tjockt och kolsvart. Därför tycker jag det är snyggare med helrakat på mig. Jag har egentligen väldigt mycket kroppshår så vaxar ofta och rakar dagligen, både kön, ben, rumpa, armar, armhålor, hela kroppen skall vara helt hårlös utom på huvudet. Känner mig finast då. 

  • taquine
    Anonym (turk) skrev 2017-11-14 17:16:53 följande:

    Min hud är nästan vit (vitare än en svensk) och mitt könshår är tjockt och kolsvart. Därför tycker jag det är snyggare med helrakat på mig. Jag har egentligen väldigt mycket kroppshår så vaxar ofta och rakar dagligen, både kön, ben, rumpa, armar, armhålor, hela kroppen skall vara helt hårlös utom på huvudet. Känner mig finast då. 


    Låter som ett helt dagsverke ;)
    Goodness me
Svar på tråden Har du hårig fitta?