• Anonym (Musälskaren)

Har du hårig fitta?

Hej

Jag tycker mig se en trend att de senaste decenniernas rakhets börjar avta och att kvinnor/tjejer mer och mer låter håret växa till mer eller mindre grad. Hur gör du? Skriv gärna hur du tänker, och varför du gör som du gör

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du hårig fitta?
  • Anonym (Ninni)

Har också tröttnat på att hålla på med rakning och har sen några år tillbaka slutat hålla efter. Trivs bra med min stora täta buske. Visst - Det blir lite mer kladdigt om man inte duschat på en par dagar eller om man tagit en snabbis med maken och inte har tid att vaska av sej. Men känns inte som det spelar någon större roll faktiskt.

• Anonym (Magistern)
    Anonym (Orka) skrev 2017-11-14 16:04:38 följande:

Jag har släppt det där sen några år tillbaka, orkar helt enkelt inte med att hålla efter då mitt hår växer så förbenat fort. Kan trimma ner nån gång då och då, men då framförallt bikinilinjen.

Känner mig kvinnlig med min buske, och de gånger jag var helrakad eller vaxad så kände jag mig mer som ett barn, vilket inte kändes så bra såklart. Min man är nöjd precis som jag.

Härligt att läsa!
  • Anonym (turk)
    taquine skrev 2017-11-14 17:30:02 följande:
    Låter som ett helt dagsverke ;)
    Tar väl en halvtimme kanske? Kanske en kvart om jag stressar och bara tar det nödvändigaste.
  • Anonym (Nova)

Jag rakar ibland, när jag känner för det. Men det kliar så fruktansvärt när det växer ut efter att man varit helrakad så det är inte värt det. Trimmar och klipper, kan raka bikinilinjen under sommarhalvåret :) 

• Anonym (Tussen)

Saknar alternativet: jag rakar inte alls och har en liten buske. Alla är inte så håriga av naturen.

• Anonym (Musälskaren)
    Anonym (Ninni) skrev 2017-11-14 18:17:44 följande:

Har också tröttnat på att hålla på med rakning och har sen några år tillbaka slutat hålla efter. Trivs bra med min stora täta buske. Visst - Det blir lite mer kladdigt om man inte duschat på en par dagar eller om man tagit en snabbis med maken och inte har tid att vaska av sej. Men känns inte som det spelar någon större roll faktiskt.

Det är ju väldigt fint med en stor och tät buske, så det låter bara härligt tycker jag
  • Anonym (Evas man)

Gillar när frun har trimmat ned och behåller en liten triangel, mellan benen är det lent.......innan stubben kommer dag 2-3....

• Anonym (Musälskaren)
    Anonym (Tussen) skrev 2017-11-14 21:50:13 följande:

Saknar alternativet: jag rakar inte alls och har en liten buske. Alla är inte så håriga av naturen.

Bra poäng :) Det är svårt att få med alla varianter
  • Anonym (Qqq)

Va glad jag blir att så pass många väljer o ha kvar könshåret. Det är ett smycke och ett attribut som visar att det är en kvinna. Håret är dessutom inga problem vid sex eller orala lekar. Jag gillar mjukglass med strössel. (dålig liknelse?)

• dream on
    Aikido skrev 2017-11-14 16:17:21 följande:

Kan bara hålla med så därför har jag julhandlat tidigt i år så min kvinna kan forma oredan innan nyår.

Så jäkla glad att jag fyller före jul. Hoppas nu att min respektive förstått min önskan. Vore skönt att slippa träningsvärken i armarna inför julhelgen. Vill lägga häcksaxen på hyllan nu.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
Svar på tråden Har du hårig fitta?