IVF Umeå uppstart dec 2017
Har just idag fått datum och tid för uppstart av IVF i Umeå ????
Många känslor i omlopp.
Någon fler som ska påbörja detta?
Har just idag fått datum och tid för uppstart av IVF i Umeå ????
Många känslor i omlopp.
Någon fler som ska påbörja detta?
För oss skickades remissen till Umeå den 26 oktober och den 15 nov kom bokningen för tiden idag.
Nu är de bara sitta lugnt I båten å vänta på slutet av januari.
Om du inte redan äter folsyra så börja ta det och två tabletter dagligen rekommenderade dem i sina papper.
Hittade nu på apotekets hemsida. Är på 500mg men det står att man inte ska ta mer än 1 tablett om dagen. Hur stark dos sa de på kliniken?
Hittade nu på apotekets hemsida. Är på 500mg men det står att man inte ska ta mer än 1 tablett om dagen. Hur stark dos sa de på kliniken?
De sa till mig att om man tar tex multivitamin så kan man lägga till en extra folsyra tablett.
Enligt kliniken vill de man tar 2 tabletter på 500mg.
Jag kör med bara folsyra och då 2 tabletter dagligen men min mage verkar inte riktigt gilla det. :(
Ok då vet jag. Du kanske bara ska ta en om dagen om du inte blir så bra med två tabletter. Du får ju ändå rekomenderad dos per dag. Går ju också att äta sådant som har mer folsyra i sig istället.
Har fått en tid på onsdag på IVF kliniken. Känns både spännande och lite läskigt när jag var förberedd att få nästa år nån gång.
Har fått en tid på onsdag på IVF kliniken. Känns både spännande och lite läskigt när jag var förberedd att få nästa år nån gång.
Åh vad roligt höra!! Jag var nervös fram till jag satt framför läkaren då släppte allt och de kändes bara skönt vara där äntligen.
Du får meddela hur er behandling blir!
Ska hålla tummarna för er!!
När det är landstinget som betalar försöken i Västerbotten. Visst är det tre gratisförsök? Hur fungerar det? Någon som vet?