• Anonym (Tur?)

Kvinnlig motsvarighet till för tidig utlösning

Jag vet att många män har problem med detta men jag har aldrig hört andra kvinnor prata om motsvarande för kvinnor. Om man försöker diskutera problemet så säger alla att man skall vara glad för det och att man har tur som är sån, och att jag önskar att jag hade ditt problem och liknande. Ingen tar en på allvar.

Men det är ett problem. Det är skämmigt, konstigt och killar man har sex med tror att man fejkar och undrar varför man fejkar, och vill inte förstå att man faktiskt inte fejkar utan kom så fort.

Varför diskuteras aldrig det här problemet och bara mäns problem med samma sak?

• Svar på tråden Kvinnlig motsvarighet till för tidig utlösning
  • Anonym (na)

Eftersom kvinnor kan ligga även efter orgasm är det inte ett lika stort problem.
    Att ha svårighet att få orgasm måste väl ändå vara värre?
    Man måste ju inte vråla sig igenom orgasmen.
    Har någon klagat?

• KaptenOhoy
    Anonym (na) skrev 2017-11-14 22:21:37 följande:

Eftersom kvinnor kan ligga även efter orgasm är det inte ett lika stort problem.

Det där stämmer långt ifrån alltid. Många blir överkänsliga vid klitorisorgasm och kan inte fortsätta.
  • Aikido
    KaptenOhoy skrev 2017-11-14 22:29:19 följande:
    Det där stämmer långt ifrån alltid. Många blir överkänsliga vid klitorisorgasm och kan inte fortsätta.
    Då kör man bara på hårdare och snabbare. Inget är som skriken som uppstår då.

• Anonym (Tur?)
    Anonym (na) skrev 2017-11-14 22:21:37 följande:

Att ha svårighet att få orgasm måste väl ändå vara värre?
    Man måste ju inte vråla sig igenom orgasmen.
    Har någon klagat?

Nej, alla måste inte "vråla" sig igenom, men jag måste nog det. Skriken eller väldigt höga stön kommer av sig självt och jag har väldigt svårt att stoppa det. Ja, flera har klagat. En kille sa rätt ut men fan vad du låter jag har ju knappt stoppat in den. En annan började skratta och när jag frågade varför sa han att jag lät som en arg chiuahua den där lilla hunden, vet ej stavning.
  • Anonym (Peppa)

Jag har samma problem som du. Det är jättejobbigt. Ibland kan vi fortsätta samlaget men ofta behöver jag en paus för att jag blir så öm och omskakad. Tycker det är himla trist, önskar att jag kunde hålla emot och njuta av själva samlaget längre. Ibland kommer jag under förspelet och ibland direkt jag får honom i mig. Jag kan inte hejda det, han är ju medveten om detta och låter bli att stimulera för mycket men det hjälper inte alltid. Han gillar dock mitt "problem".
    Håller med dig om att det aldrig talas om detta problem för kvinnor och jag har många gånger undrat vad som är fel med mig.

• Anonym (:)

Detta problemet är inte helt unikt :) Jag startade en tråd om detta för ett tag sedan :)

• Anonym (Tjej)

Samma här. Kan inte fortsätta efteråt heller...

• Rakad Apa

Har ett ex som kom typ efter 2 minuter, var oftast inga större problem eftersom det var bara att vänta nån minut och sedan köra på igen. Men kunde vara smått störande att ta pauser när man är som kåtast. Men hellre det än att ha en tjej som har svårt att komma, är inte så kul att behöva ge oralsex i en halvtimme så att käken värker av trötthet.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Mr jonsson

Kvinnor med förtidig orgasm är ju egentligen inget problem då de bara kan få fler o fler utan att förlora kåtheten som män.

Men jag dejtade en tjej som fick orgasm efter bara 10 sekunder och det vore härligt om det inte vore för att hon fick så vilda orgasmer att jag omöjligt kunde fortsätta knulla henne tills hon slutat sprattla. Jag tror hon fick 7 orgasmer en kväll och på stranden låg hon på min hand och behövdes inte mycket pillande innan det var dax igen. Saknar henne för jag blir så tänd på damer som verkligen kan ta för sig.

• Anonym (Skild och gift)

Min fru får väl orgasm ganska "normalt" orgasm under samlag men det konstiga är att hon får det ganska lätt ifall hon gör situps eller armhävningar. Detta händer även på gym, till och med om hennes personliga tränare står bredvid.

Okej hon skriker ju givetvis inte ut den men endå. Aldrig hört talas om det innan men lite kul är det ju...

Svar på tråden Kvinnlig motsvarighet till för tidig utlösning