Inlägg från: Anonym (Tur?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tur?)

    Kvinnlig motsvarighet till för tidig utlösning

    Jag vet att många män har problem med detta men jag har aldrig hört andra kvinnor prata om motsvarande för kvinnor. Om man försöker diskutera problemet så säger alla att man skall vara glad för det och att man har tur som är sån, och att jag önskar att jag hade ditt problem och liknande. Ingen tar en på allvar.

    Men det är ett problem. Det är skämmigt, konstigt och killar man har sex med tror att man fejkar och undrar varför man fejkar, och vill inte förstå att man faktiskt inte fejkar utan kom så fort.

    Varför diskuteras aldrig det här problemet och bara mäns problem med samma sak?

  • Svar på tråden Kvinnlig motsvarighet till för tidig utlösning
  • Anonym (Tur?)
    Anonym (na) skrev 2017-11-14 22:21:37 följande:

    Eftersom kvinnor kan ligga även efter orgasm är det inte ett lika stort problem.
    Att ha svårighet att få orgasm måste väl ändå vara värre?
    Man måste ju inte vråla sig igenom orgasmen.
    Har någon klagat?


    Nej, alla måste inte "vråla" sig igenom, men jag måste nog det. Skriken eller väldigt höga stön kommer av sig självt och jag har väldigt svårt att stoppa det. Ja, flera har klagat. En kille sa rätt ut men fan vad du låter jag har ju knappt stoppat in den. En annan började skratta och när jag frågade varför sa han att jag lät som en arg chiuahua den där lilla hunden, vet ej stavning.
  • Anonym (Tur?)
    Anonym (Jobbigt) skrev 2017-11-16 21:04:25 följande:
    Det här låter jobbigt hoppas du får råd av någon som är i samma sits.
    Händer det här varje gång ?
    Ja. Jag kan hålla mig kanske upp till en minut som max om jag kämpar emot känslan men ibland så blir det bara värre av att jag försöker hålla mig och det ger motsatt effekt. Det gäller både för penetration och andra saker. Lite längre tar det om jag har sex med mig själv. kanske 2 minuter där.
Svar på tråden Kvinnlig motsvarighet till för tidig utlösning