• Rydén91

10/11-2017 tog ja bort p staven undran?

Hej alla jag tog bort min p stav i fredags som var så de har gått 5 dagar nu utan preventivmedel det jag undrar nu är att igår hade jag och min man sex och jag hade min mens 24 okt och den slutade undefär 1 november men nu ev har jag börjat blöda igen kan det vara så att mensen redan har hoppat igång och hormorna redan börjar ställa om sig? Jag kan tyvärr inte så mycket om min menstration och enligt appen ska ja ha om 6 dagar typ

Någon som kan hjälpa mig?

För ja vill bli gravid de vi båda längtar efter

• Svar på tråden 10/11-2017 tog ja bort p staven undran?
  • Rydén91

Ok ja har haft den i 3 år och bara haft preventivmedel sen ja va 14. Barnmorskan sa till mig att de kan ta några dagar och de kan även ta några månader innan. Ja är kass på hur dessa test och appar funkar då ja aldrig riktigt lärt mig hur man gör och hur lång min mens är

• Rydén91

Bra när man kan prata med andra som år mer insatt i detta då jag kan inte prata med min släkt tex om saker och ting. Jag och min man ska testa sådan där cycle vad de nu hette för att testa hur det fungerar om det är lättaste valet kanske? Nä ja va ihop med mitt ex försökte få barn tog de 6 mån innan e tog sig och ett missfall innan ja blev gravid och gick längre men de slutade tycärr inte lyckligt då gick jag på p piller cerazette hur den nu stavas

• Rydén91

Verkar vara ganska lätt att använda faktiskt är de speciella tider man måste ta temp med just denna? Ska kolla på länken

• Rydén91

Jag kunde tyvärr inte beställa över nätet men borde gå fixa via apoteket

• Rydén91

Jag har typ bruna flytningar om det nu är det ser typ klibbigt ut vet inte hur jag ska förklara de

• Rydén91

Mim efterbörd är slut sedan 2 dagar nu tbx och nu har vi haft samlag 3 ggr denna vecka kan de bli något ändå? Flo appen står de att ja ska ha ny mens om 2 dagar och jag hade mens 24 okt till 3 november.

Svar på tråden 10/11-2017 tog ja bort p staven undran?