Inlägg från: EpicNurse |Visa alla inlägg
  • EpicNurse

Letar efter en soft parfym

Prova cleans olika! De har många fräscha. Jag älskar warm cotton!

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • EpicNurse
    Tihi skrev 2017-11-15 23:49:08 följande:

Är dom lite mer bakgrundsparfym bara och inget som sticker i näsan och känns på 10 meters avstånd?

Beror ju så klart på hur mycket man tar, men ja det tycker jag! Det är ganska naturliga dofter som mest luktar rent och fräscht!
  • EpicNurse
    Tihi skrev 2017-11-16 00:22:25 följande:

Låter lovande faktiskt. Jag föredrar ren tvätt/tvåldoft över någon kväljande syntetisk parfymdoft så du kan vara något på spåren med det här.

Du får gå till kicks elle Åhléns eller nåt och provlukta. :) De dofter jag kan utantill är shower fresh, fresh laundry, rain, warm och cool cotton.... sen finns där fler.
  • EpicNurse
    Tihi skrev 2017-11-16 15:40:29 följande:

Alla verkar gilla Clean. Vad är grejen med just den? Är det att den doftar rena kläder och inte parfym eller vad? Jag har inte haft möjlighet att gå till affären och ta reda på det själv än nämligen. Men den sticker inte i näsan alltså som många andra parfymer kan göra?

Typ så ja! Att det inte är uppenbart att man har en massa parfym, utan att man kanske bara luktar allmänt gott haha :)

Tänk på att prova parfymen på din hud och inte bara lukta på flaskan. Alla parfymer luktar ju olika på olika personer!
Svar på tråden Letar efter en soft parfym