• Stårschan

man ska ha iphone

snuttplutt skrev 2017-11-17 12:20:22 följande:

eller hur är det? ni som inte har iphone, utan sony, samsung eller annat märke... känner ni er som Sämre människor då? Utanför?

Ditt resonemang påminner mig om en kompis jag hade. Han ansåg sig vara förmer för att hans pappa var polis och när han inte fick som han ville hotade han med att pappan skulle sätta oss i fängelse. Jag har inte träffat honom sedan jag var 7. Men du ger ju nästan sken av att vara vuxen eftersom du hänger här. Fascinerande!
  • Stårschan
    Snowflingan skrev 2017-11-17 20:50:55 följande:

Enda fördelen med iPhone är apparna, vissa ser lite bättre ut eller finns bara till apple. Jag känner att Apple är till folk som inte begriper sig på teknik och bara vill att det ska funka eller till de som faller för märkeshysterin. Det komiska är att det behövs bara fler och fler delar man måste köpa till för att kunna använda telefonen och folk slänger tusentals kronor på detta utan att tänka.

Jag kan hålla med om detta. Det enda som har fått mig lite sugen på att någon gång skaffa en iPhone, är att det finns hur många skal som helst att välja på till dem, av någon underlig anledning. Moget, eller hur?
Svar på tråden man ska ha iphone