• Anonym (Ann Ahl)

Analt?

Rösta

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Analt?
  • Anonym (Tjej)

Vaginalt är bättre än analt, med det inte sagt att jag ogillar analt för jag tycker om det väldigt mycket också, det är bara annorlunda.

• carlssonanna
    Anonym (Tjej) skrev 2017-12-17 21:08:00 följande:

Vaginalt är bättre än analt, med det inte sagt att jag ogillar analt för jag tycker om det väldigt mycket också, det är bara annorlunda.

Samma här :)
  • elsaxx
    carlssonanna skrev 2017-12-17 21:10:31 följande:

Samma här :)

Kan bara hålla med här också :)
  • Anonym (Felicia)

Jag skulle nog säga att jag gillar båda lika mycket. 

• Anonym (Hårt ofta)

Både analt och vaginalt är skönt på olika sätt. Helst har jag båda delarna varje gång, börja vaginalt och sluta analt. Eller som på helgerna då vi ofta har sex flera gånger om dagen köra vaginalt helt och hållet ena gången att bara köra analt gången efter.

• Pretorian IV

Svårt att välja, men rent upphetsandemäsdigt är det inger som slår analsex, helst att fittan är fylld samtidigt.

• Anonym (Kvinna 46)

Vid penetration är analsex en orgasmgaranti för mig. Sen älskar jag oralsex men då ska det vara vaginalt och kukialt

• Anonym (1:an och 2:an)
    Anonym (Hårt ofta) skrev 2017-12-18 11:08:22 följande:

Både analt och vaginalt är skönt på olika sätt. Helst har jag båda delarna varje gång, börja vaginalt och sluta analt. Eller som på helgerna då vi ofta har sex flera gånger om dagen köra vaginalt helt och hållet ena gången att bara köra analt gången efter.

Är du man eller kvinna?

Ger du eller tar du emot ?
Svar på tråden Analt?