Analt?
Rösta
Rösta
Tack, gärna!
Eller hur, eller varför inte mer än 2. En i varje!
A-sex är verkligen nåt som är bättre i fantasin än i verkligheten för mig. Skulle inte vilja vara utan det som fantasi, för det är jättesexigt, men det är krångligt, äckligt och inte tillräckligt skönt att genomföra. Däremot har jag aldrig fått ont av det.
Är lite kluven till tvåan. Jag var lite besatt av analsex som yngre. Min första flickvän som var mycket äldre skojade om det - men vi kom aldrig till skott. Sen såg jag någon porr med analsex och drömde om det men vågade inte riktigt föreslå det. Kändes kanske lite udda. Testade med en senare flickvän, men vi vände i dörren, sas.
En flickvän var mer direkt och styrde ballen rak in. Men det var lite av ett antiklimax. Så jävla fräckt var det inte.
Sen ville en flickvän bara ha den i tvåan för att hon inte ville bli med barn. Låg aldrig med henne vaginalt alls. För en kille är skillnaden inte så jättestor.
Andra kvinnor är mindre fräscha i röven. Man vill ju inte ha chokladtopping direkt. Andra är helt rena och då är det roligt igen.
Att bli av sugen och få prostatan pillad på är jävligt skönt för en man. Vissa kvinnor gör det med glädje.
Det bästa är kvinnor som skakar av njutning så fort man närmar sig det lilla trång hålet.
Men det är som någon har sagt sagt om "picknick, champagne och analsex": något överskattat..:)
Vi har analsex kanske var tredje gång, stor njutning för oss båda, vissa tycker att dubbelmacka är att föredra, jovisst, men det är tekniskt svårt, vi har testat, mycket svårare irl än på film.
Vi har analsex kanske var tredje gång, stor njutning för oss båda, vissa tycker att dubbelmacka är att föredra, jovisst, men det är tekniskt svårt, vi har testat, mycket svårare irl än på film.
Jag vill alltid ha den i analen för det är orgasmgaranti på det samt vilken otrolig orgasm det blir
Då jag och en tjej hade sex på finnlands båten tog hon och styrde in den i sin stjärt det var en trång och skön upplevelse.
En annan tjej som jag hade ett längre förhållande med gjorde något oväntat, Vi låg i missionären och jag hade händerna om hennes skinkor och smekte hennes anus med ena fingret.
Hon stönade och slingrade sig jag tog bort mitt finger och sa du gillar visst det här.
När vi fort satt en stund kände hennes ena finger mot mitt stjärthål samtidigt som hon sa du verkar också gilla det tryckte hon in sitt finger.....
Jag komm direkt i en jätte orgasm som tur var hade jag kondom för jag sprutade helt utan förvarning!!!
Skönt som fan, sexigt för min partner tänder stenhårt på det och jag älskar dominansen med det, samt när hela är inne och man slappnar av det är skönare än hål1 men i praktiken, och hälsorisker med sprickor / hemmorojder , nja, det blir en lyxvara vi unnar oss sällan.
Analt är inget som lockar mej, har själv testat med grejer upp där bak, men det var ju allt annat än skönt. Skulle hon vilja ha den där så är det klart jag ställer upp, men det är inte aktuellt, har frågat.
Gaykillar blir ju inte gravida av det..så varför inte..?