Inlägg från: Kusin Krakel |Visa alla inlägg
  • Kusin Krakel

    Klänning

    Jag utgår från att det är du på bild två. Då tycker jag ej du ska ha axelbandslöst med tanke på att du har en stor byst.

    Men jag tycker inte heller att du ska ha ärmar eller något som blir för "klätt", särskillt inte som du tycks föredra axelbandslöst estetiskt. Jag tänker att en klänning vars band fästes runt halsen (halterneck fast med v-ringning) skulle vara fint. Då får du axlarna bara men ändå mer stöd.

    Jag röstade på ettan men tycker att formen på 3an skulke passa också bortsett från bystområdet. Jag tycker absolut inte att du ska ha en rak ringning som på den utan mer en v-form.

  • Kusin Krakel
    Natttis skrev 2017-11-21 19:03:18 följande:

    Tack allihopa för ert tycke. Och era tipps.

    Jag blev kär i klänningen jag prova. Men också den första. Nummer 1 är billigare. Nummer 2 dyrare.

    Men med lite modifieringar som spagetti axelband till nummer 2 eller någon bolero över så jag inte ser så naken ut.


    Jag tycker att nr2 är alldeles för liten och trång över brösten. Den pushar upp bysten väl mycket och har mycketlåg ringning. Sådant som syns även med bolero och spaghettiband. Men du kanske ej har rätt storlek på bilden?
Svar på tråden Klänning