• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Tjejhär

Jag plussade förra tisdagen 28/11 och är beräknad i Augusti också och jag pluggar också på distans. Det här blir mitt och sambons första barn så vi är båda jätte glada men fruktansvärt nervösa då vi är så rädda att något kommer hända:( så det är svårt att känna redig glädje.

• ensamärstark

Plussade med första digitala idag :) hade säkert fått positivt på digitalt innan men det känns så härligt o se ordet ploppa upp!!

Äl+11 idag!

Bokade föresten ett VUL idag på en privat gynmottagning den 2 januari :) kommer vara i vecka 7+5 då

• Mrsbeedee
    ensamärstark skrev 2017-12-04 20:01:06 följande:

Plussade med första digitala idag :) hade säkert fått positivt på digitalt innan men det känns så härligt o se ordet ploppa upp!!

Äl+11 idag!

Bokade föresten ett VUL idag på en privat gynmottagning den 2 januari :) kommer vara i vecka 7+5 då

Stort grattis! Känns så skönt att få bekräftelse. Jag har använt mig av stickor, 6st för att vara exakt hahah. Alla är positiva vissa svagare än andra men det blev allt tyfligare linjer för var dag så det är ju ett plus jag tänkte köpa mig ett clear blue test men ska på cellprovtagning nästa vecka och kommer då kunna få det svart på vitt om jag har en liten knodd där inne

Är ju redan helt hundra men alltid så trevligt med en klar bekräftelse. Lycka till!
  • Lyckorus