• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Tjejhär

Jag plussade förra tisdagen 28/11 och är beräknad i Augusti också och jag pluggar också på distans. Det här blir mitt och sambons första barn så vi är båda jätte glada men fruktansvärt nervösa då vi är så rädda att något kommer hända:( så det är svårt att känna redig glädje.

• ensamärstark

Plussade med första digitala idag :) hade säkert fått positivt på digitalt innan men det känns så härligt o se ordet ploppa upp!!

Äl+11 idag!

Bokade föresten ett VUL idag på en privat gynmottagning den 2 januari :) kommer vara i vecka 7+5 då

• Mrsbeedee
    ensamärstark skrev 2017-12-04 20:01:06 följande:

Plussade med första digitala idag :) hade säkert fått positivt på digitalt innan men det känns så härligt o se ordet ploppa upp!!

Äl+11 idag!

Bokade föresten ett VUL idag på en privat gynmottagning den 2 januari :) kommer vara i vecka 7+5 då

Stort grattis! Känns så skönt att få bekräftelse. Jag har använt mig av stickor, 6st för att vara exakt hahah. Alla är positiva vissa svagare än andra men det blev allt tyfligare linjer för var dag så det är ju ett plus jag tänkte köpa mig ett clear blue test men ska på cellprovtagning nästa vecka och kommer då kunna få det svart på vitt om jag har en liten knodd där inne

Är ju redan helt hundra men alltid så trevligt med en klar bekräftelse. Lycka till!
  • Lyckorus

Jag har inte fått något + ännu men är på BIM -5 med molvärk fr.o.m idag. Är som mensvärk men bryter inte ut ordentligt utan ?ligger i bakgrunden?. Brösten ömmar något mer än de brukar innan mens. Brukar inte ha så mycket mensbesvär så misstänker att gravidbesvär kanske inte heller påverkar mig allt för mycket. Kände ÄL väldigt tydligt 28/11 och prickade det väl, har också ätit Glandin i över en månad nu. Vet inte om det hjälper, hoppas... Håller tummarna för att kunna följa er i denna resa, annars nytt försök ÄL 25/12

• LovJ93

Hej allihopa!

Jag plussade i söndags med testlagret sticka men och har även gjort med digitalt clear blue :)

Jag fyller 24 nu i december och min sambo är 30 år, vi har bara vart tsm i 11 månader men båda visste från första gången vi såg varann att denna person ska jag dela mitt liv med :)

Detta var vårat första riktiga försök och vi använde oss utav ägglossningstester från Clear Blue!

Enligt app har jag BF 11 augusti, kan bli kul att följas åt :)

• Jozzz90

Hejsan! Plussade för en vecka sen och är nu i vecka 6! Mitt första barn så allt känns lite läskigt ???? vill gärna vara med i fb gruppen! Så här är min Mail jozzz_90@ hotmail.com

• ensamärstark
    LovJ93 skrev 2017-12-05 12:42:27 följande:

Hej allihopa!

Jag plussade i söndags med testlagret sticka men och har även gjort med digitalt clear blue :)

Jag fyller 24 nu i december och min sambo är 30 år, vi har bara vart tsm i 11 månader men båda visste från första gången vi såg varann att denna person ska jag dela mitt liv med :)

Detta var vårat första riktiga försök och vi använde oss utav ägglossningstester från Clear Blue!

Enligt app har jag BF 11 augusti, kan bli kul att följas åt :)

Välkommen!! :)
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018