Nervös inför dejt...
Avslutade ett långt förhållande för drygt ett halvår sedan och kände mig snart redo att börja dejta (vi hade inte varit mycket till ett par på flera år...) Gick in på en dejtingsida och har chattat runt i ett par månader. har blivit utbjuden ganska många gånger men känner mig kräsen (på ett positivt sätt). Tillslut stämde jag träff med en man som verkade vara intressant.
jag är social, utåtriktad och framåt som person, men i bilen på väg till dejten fick jag nån slags panik... blev supernervös! Väl framme på dejten betedde jag mig som en blyg tonåring... kunde inte komma på något att prata om, visste inte vart jag skulle göra av händerna så satt och mest tittade mig omkring.
jag brukar vara den som tar till orda och samtalar om allt... kände inte igen mig själv...
Nu ska jag på dejt till helgen igen (en annan man) och jag känner mig självsäker (som jag brukar göra), men jag är så rädd att jag ska bli nervös!!!!!!!
Nån som har tips? Vet att jag inte är van att gå på dejt men jag är van att träffa nya människor både privat och på jobbet. Hur håller jag nerverna i schack? vad kan man hitta på på en dejt som kanske gör det mindre "konstigt"?