Ofrivillig erektion, vid fel tillfälle.
Jag har en tjejkompis som ofta vill mysa/gosa med mig, ligga sked, sitta i knät, sova tätt intill, sådana saker. "Bara få lite närhet" kallar hon det. Problemet är att min hjärna förstår att hon inte vill mer än så, men min kropp/snopp får inte den informationen.
Om jag ligger i kalsonger och hon i trosor och t-shirt tätt intill så får minsta rörelse från henne som gnider mot/trycker mot den regionen av kroppen min penis att få stånd. Det släpper inte heller och är väldigt uppenbart.
Så när vi ligger i sängen blir det nästan som en slags "kamp" eller vad man skall säga, hon vill ligga sked och trycker sig emot, och jag försöker styra bort penisen men hon trycker sig emot och då är det "kört".
Ibland verkar hon inte bry sig, men ibland blir hon sur för att jag inte kan kontrollera min erektion.
Onanera innan vi träffas? Någon slags medicin? Eller säga åt henne att jag inte kan hjälpa det? Jag förstår inte heller syftet med att ligga sked med någon man bara vill vara vän med, och för mig är det inte osexig vänskaplig närhet utan jag blir upphetsad av närheten.