• Anonym (Undvikas?)

Ofrivillig erektion, vid fel tillfälle.

Jag har en tjejkompis som ofta vill mysa/gosa med mig, ligga sked, sitta i knät, sova tätt intill, sådana saker. "Bara få lite närhet" kallar hon det. Problemet är att min hjärna förstår att hon inte vill mer än så, men min kropp/snopp får inte den informationen.

Om jag ligger i kalsonger och hon i trosor och t-shirt tätt intill så får minsta rörelse från henne som gnider mot/trycker mot den regionen av kroppen min penis att få stånd. Det släpper inte heller och är väldigt uppenbart.

Så när vi ligger i sängen blir det nästan som en slags "kamp" eller vad man skall säga, hon vill ligga sked och trycker sig emot, och jag försöker styra bort penisen men hon trycker sig emot och då är det "kört".

Ibland verkar hon inte bry sig, men ibland blir hon sur för att jag inte kan kontrollera min erektion.

Onanera innan vi träffas? Någon slags medicin? Eller säga åt henne att jag inte kan hjälpa det? Jag förstår inte heller syftet med att ligga sked med någon man bara vill vara vän med, och för mig är det inte osexig vänskaplig närhet utan jag blir upphetsad av närheten.

• Svar på tråden Ofrivillig erektion, vid fel tillfälle.
  • Pretorian IV

Ligger ni i bara underkläder och hon trycker upp baken mot ditt skrev, så får hon räkna med att det händer grejer i den regionen.

Gillar hon inte det får hon väl ligga på andra sidan...

Kuken lever sitt eget liv, så är det bara!

• BossHoss

Ha ha ha du är kille/man
    Har du inte lärt dig ännu att du inte kan styra den där grejen. Man kan sitta på ett möte som är så tråkigt att man somnar och ändå kan pillen vakna till och "kolla läget"

• Anders 386

Men det är väl självklart att sexlusten vaknar om man ligger tätt ihop med en kvinna. Din kompis visar bara att hon är totalt okunnig om hur en man fungerar.

Du är helt normal - men din kompis borde gå en kurs i hur en man fungerar.
    Är du säker på att hon faktiskt inte vill ha mer än "närhet"?

• Ascendere

Medicin??
    Kompis, det är inte dej det är fel på!!

Den viktiga frågan du ärligt måste ställa dig själv är: vill du knulla med henne?

Vill du inte det, så är allt OK, då kan du bara dra ett skämt om ditt stånd när det väl händer, och blir hon störd får hon gå och sova någon annanstans.

Vill du däremot ligga med henne så utnyttjar hon dig, för din självrespekts skull finns det bara en sak att göra i det läget, be henne dra.

• KaptenOhoy

Trevlig trolltråd. Om du på något sätt är seriös i din fråga så är det ju bara att säga till henne att acceptera erektionen eller låta bli att skeda, inget komplicerat beslut.

• Ascendere

Alltså nu läste jag din text igen..

Förstår jag det rätt som att hon trycker sin rumpa mot din penis, du får stånd, och hon "verkar inte bry sig"?

Har du provat att eskalera i det läget, tex kyssa henne i nacken, smeka henne på ryggen ner över rumpan etc?

Kan ju vara så att hon väntar på att du ska ta initiativet här....
    Men var finkänslig, får du ingen respons så lägg ner så det inte blir nåt jävla #meeto av det hela... 

• Anonym (Undvikas?)
    Ascendere skrev 2017-11-24 09:10:42 följande:

Alltså nu läste jag din text igen..

Förstår jag det rätt som att hon trycker sin rumpa mot din penis, du får stånd, och hon "verkar inte bry sig"?

Har du provat att eskalera i det läget, tex kyssa henne i nacken, smeka henne på ryggen ner över rumpan etc?

Kan ju vara så att hon väntar på att du ska ta initiativet här....
    Men var finkänslig, får du ingen respons så lägg ner så det inte blir nåt jävla #meeto av det hela... 

Jag har provat att "eskalera" många gånger men då säger hon nej. Hon vill ligga nära, gosa/mysa men inte mer.

• optimist63
    Anonym (Undvikas?) skrev 2017-11-27 11:04:38 följande:
    Jag har provat att "eskalera" många gånger men då säger hon nej. Hon vill ligga nära, gosa/mysa men inte mer.
    Det låter ju inte helt normalt att vilja ligga sked med bara underkläder om man inte vill mer- Vad säger hon när du får stånd då?
  • Ascendere
    Anonym (Undvikas?) skrev 2017-11-27 11:04:38 följande:
    Du ger själv svaret i din egen trådstart:
    "Jag förstår inte heller syftet med att ligga sked med någon man bara vill vara vän med, och för mig är det inte osexig vänskaplig närhet utan jag blir upphetsad av närheten."

Med andra ord, du vill knulla men inte hon, alltså utnyttjar hon dig så be henne dra och sov ensam. 
  • Anonym (styv het)

Låter inte så balanserat. Tala om för henne att upplägget inte fungerar längre för dig. Låter osunt att försöka med något annat.

• Anonym (Undvikas?)
    optimist63 skrev 2017-11-27 11:14:30 följande:
    Det låter ju inte helt normalt att vilja ligga sked med bara underkläder om man inte vill mer- Vad säger hon när du får stånd då?
    Det är olika. Men "Men nu får du skärpa dig" "Måste du få stånd hela tiden?" "du har stånd igen"
    Ascendere skrev 2017-11-27 11:20:38 följande:
    "Jag förstår inte heller syftet med att ligga sked med någon man bara vill vara vän med, och för mig är det inte osexig vänskaplig närhet utan jag blir upphetsad av närheten."

Med andra ord, du vill knulla men inte hon, alltså utnyttjar hon dig så be henne dra och sov ensam. 

Jag vill mer men jag vill inte sabba det vi har för det. Sabba vänskapen osv.
  • optimist63
    Anonym (Undvikas?) skrev 2017-11-27 13:35:54 följande:
    Det är olika. Men "Men nu får du skärpa dig" "Måste du få stånd hela tiden?" "du har stånd igen"

Men är hon knäpp eller vet hon inte hur killar funkar?
  • Anonym (?)

Låter som en väldigt okunnig och omogen tjej. Precis som att man har sån bra kontroll på sitt stånd, då skulle det inte behöva finnas potensmedel. Samma sak åt andra hållet, det är styrt från ryggraden. Många av oss har säkert varit med om att den INTE har erigerat, om tjejen då blir sur så blir den om möjligt ännu slakare.
    Om hon blir generad och blir röd i ansiktet och du säger till henne att inte bli det, försvinner hennes rosiga kinder då? Nej, antagligen blir de ännu rödare, samma sak med ditt stånd.

• Ascendere
    Anonym (Undvikas?) skrev 2017-11-27 13:35:54 följande:

Herregud karl, var är din självrespekt?
    Be subban dra och sova med någon annan av sina 1400 "manliga vänner"...
  • Anonym (Fia)

Hon leker ju med dig. Hon verkar helt omogen och bekräftelsesjuk. Du kan hitta mer sunda personer att vara kompis med. 
    Och om du kärat ner i dig i henne och hoppas på mer än att vara bara kompis - lyssna på varningsklockorna och dra!

• Beetle
    Anonym (Fia) skrev 2017-11-27 14:46:14 följande:

Hon leker ju med dig. Hon verkar helt omogen och bekräftelsesjuk. Du kan hitta mer sunda personer att vara kompis med. 
    Och om du kärat ner i dig i henne och hoppas på mer än att vara bara kompis - lyssna på varningsklockorna och dra!

Ja det låter som ren tortyr ju. Inte schysst på något sätt. Så gör inte en riktig vän i mina ögon
  • Canadasvensk

Låt mig gissa - hon är mellan 15 - 17 år gammal?

Vill hon "gosa" så får hon ju räkna med att du vill mer. Inget konstigt alls...

• Anonym (Tråkigt)

Jag får stånd i tid och otid och det är jobbigt.

• Rikard

Det finns väl inte mer än två rimliga förklaringar till den här trådstarten. Antingen är personerna det handlar om väldigt unga och ganska oerfarna, eller så handlar det om en kvinna med något jobbigt bagage. 

En vuxen kvinna med viss erfarenhet skulle inse att om hon lägger sig i bara trosorna och gnider sin rumpa mot en mans kön så reser sig kuken av ren artighet. 

Svar på tråden Ofrivillig erektion, vid fel tillfälle.