Bedside crib - användes den?
Min stora sov både i spjälsäng och mellan oss, men ingen utav oss sov direkt bra när hon dov mellan oss.
Andra barnet har sovit i vagga brevid mig, kan nog liknas mot ett crib och de har funkat jättebra! Hon har sovit där sedan hon föddes då jag inte kan ha henne i sängen när hennes pappa sover i den för han rullar över ALLT som finns i sängen :D ska fr. o.m nästa vecka flytta henne från vaggan i vårt rum till hennes spjälsäng i hennes rum då hon börjat vända sig lite smått och vaggan börjar bli för trång, hon är nu 4a månader :) kan tillägga att hon sover från 22.30/23- allt mellan 6 och 10 utan att vakna om inget stör henne :)
Tror att barnen vänjer sig med de man själv vill, kan vara tufft första nätterna men sen brukar de lugna sig och barnet känner sig trygg med nya sovstället oavsett om det är vagga,crib eller spjälsäng :) första barnet va jag mer orolig och daltade lite med så därför hade hon ?svårt? att sova själv men det är antagligen jag som gjort henne sån. Hon kommer fortfarande in till oss och sover mellan oss ibland och nu är hon 7 år :D