• Mamman123

Svaga streck

Hej!

Nu vill jag få lite diskussion här o höra erfarenheter! Sista mens 27 oktober och har plussat på Stickan MEN får mycket svagare streck än med mina två tidigare barn där jag plussade starkt direkt Testade i söndags o fick väl synligt streck på "testa tidigt" och tog då ett till och fick en skugga av strecket på ett vanligt. Tog ett till vanligt test idag på morgonen. Syndes mer på detta test än det vanliga i söndags men ändå inte alls lika starkt som kontroll-linjen. Är ju ändå rätt många dagar efter bim.. har oregelbunden mens så har inte 100 koll. Men typ i torsdag- fredags kanske! Även fast man inte vill tänka så så tänker man ju missfall i bakhuvudet! :S!

Så, erfarenheter? Tankar? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-11-26 14:14
    Svagt streck i fredags menade jag ju, inte i söndags

• Svar på tråden Svaga streck
  • Mamman123
    Anonym (Tveksam) skrev 2017-11-28 16:29:09 följande:

Behöver hjälp med att tyda dessa två test. Clearblue båda 2. Stav.

Den ena är Clearblue tidig detektion & den andra är med snabb detektion. Den med tidig ska det bara vara ett rakt lodrätt streck i den stora rutan och den andra ska det visas ett plus. Den med tidig tog jag den 24/11 som då ska vara ett streck & den med snabb tog jag 27/11.

Tacksam för svar. Förlåt om det blev snurrigt med denna text.

Hej! På de översta bilderna ser man ju skuggan av ett streck i den stora rutan! Är det de som är tidig?

Svårt att se om det är ett kryss på de nedersta!

Hur tidigt tog du dessa? Bim?
  • Mamman123
    Alexandra93 skrev 2017-11-28 14:10:56 följande:

Ja det ökar ju än så länge så då är jag nöjd, ska ta ett digitalt om några dagar tänkte jag :)

Åh är så nervös inför imorgon! Jobbigt om de inte har blivit starkare :S men asså min mage, ser ut som jag är riktigt långt gången på kvällarna. Galet svullen! Haha!
  • Alexandra93
    Mamman123 skrev 2017-11-28 18:03:29 följande:

Åh är så nervös inför imorgon! Jobbigt om de inte har blivit starkare :S men asså min mage, ser ut som jag är riktigt långt gången på kvällarna. Galet svullen! Haha!

Håller tummarna! Åh då är jag inte ensam, sååå svullen är jag! Kommer inte ihåg att jag var såhär svullen med dottern! Haha

Spänner så mycket i min mage ikväll, vet inte om det är ett bra eller dålig är tecken?...
  • Mamman123
    Alexandra93 skrev 2017-11-28 18:20:53 följande:

Håller tummarna! Åh då är jag inte ensam, sååå svullen är jag! Kommer inte ihåg att jag var såhär svullen med dottern! Haha

Spänner så mycket i min mage ikväll, vet inte om det är ett bra eller dålig är tecken?...

Med mitt första barn tror jag inte jag var så svullen men med mitt senaste var jag med galet svullen och hade massa molvärk redan innan bim, Så jag tror att det är ett positivt tecken.. att livmodern jobbar eller nått :)
  • Alexandra93
    Mamman123 skrev 2017-11-28 18:25:27 följande:

Med mitt första barn tror jag inte jag var så svullen men med mitt senaste var jag med galet svullen och hade massa molvärk redan innan bim, Så jag tror att det är ett positivt tecken.. att livmodern jobbar eller nått :)

Åh du ger mig hopp nu! Hann tänka tanken att nu är det missfall på gång igen.. men försöker tänka positivt och att det ska gå bra denna gången! :))
  • Anonym (Tveksam)
    Mamman123 skrev 2017-11-28 18:00:23 följande:

Hej! På de översta bilderna ser man ju skuggan av ett streck i den stora rutan! Är det de som är tidig?

Svårt att se om det är ett kryss på de nedersta!

Hur tidigt tog du dessa? Bim?

Tack för svar. Okej ser också en skugga. Men blir ändå fundersam om det är något eller inte. Ja, det är den tidiga. Min mens är sen med snart inne på 3:e veckan utan.
  • Mamman123
    Anonym (Tveksam) skrev 2017-11-28 18:37:38 följande:

Tack för svar. Okej ser också en skugga. Men blir ändå fundersam om det är något eller inte. Ja, det är den tidiga. Min mens är sen med snart inne på 3:e veckan utan.

Ja nu tänker vi bara positivt :)
  • Mamman123

[quote=78229956][quote-nick]Mamman123 skrev 2017-11-28 19:01:44 följande:[/quote-nick]

[/

Oj fel inlägg jag svarade på! Eller ja, passar väl på ditt med! Nu tänker vi positivt :)

• Mamman123
    Alexandra93 skrev 2017-11-28 18:34:49 följande:

Åh du ger mig hopp nu! Hann tänka tanken att nu är det missfall på gång igen.. men försöker tänka positivt och att det ska gå bra denna gången! :))

Ja. Nu tänker vi bara positivt :)
  • Anonym (Tveksam)
    Mamman123 skrev 2017-11-28 19:02:50 följande:

[quote=78229956][quote-nick]Mamman123 skrev 2017-11-28 19:01:44 följande:[/quote-nick]

[/

Oj fel inlägg jag svarade på! Eller ja, passar väl på ditt med! Nu tänker vi positivt :)

Hehe ingen fara :) Ja positivt, bara massa positivt :) ???? Håller alla tummar för er /oss alla :)
Svar på tråden Svaga streck