Killar vad är bra sex? Vad vill ni att tjejer gör under sex?
Tjej 20
Tjej 20
Tjej 20
Var inte rädd för att ta i kuken. Visa vad du vill. Var inte rädd att tala om hur du vill bli slickad.
Visa att du gillar att suga, bli slickad och knulla.
Om du rider så göm inte brösten. Var stolt över dom! Var stolt över din kropp!
Det mest tråkiga ligg jag haft har varit när tjejen är blyg och bara ligger där som en sjöstjärna.
Du behöver absolut INTE var en porr stjärna. Men våga prova (det du är bekväm med givetvis).
Och det absolut vikigaste, våga prata om det. Skatta åt det pinsamma som händer och berätta vad du blir kåt av...
Att kvinnan tar för sig lite och tar initiativ och inte bara låter mannen föra och hitta på vad som skall göras vid sex. tyvärr e det så här hemma men önskar man kumde få som jag beskrev det
Föreslå och plantera saker hos honom som du gillar, berätta vad du gillar och beröm för saker som han gjort som har varit bra.
Berömmer du för saker som är bra och som gör dig kåt så blir vi nöjda, vi vill veta att ni njuter, oavsett vad som görs.
Din fråga är oerhört subjektiv.
Jag gillar undergivna tjejer som gillar hårdare tag. För mig ska hon se till att vara rentvättad, gilla att suga och även ha sex hårt i alla hål. Hon ska gilla att bli fasthållen, ha gagball, bli smiskad etc.
En av mina bästa vänner vill att hans flickvän och han ska "älska" med varandra istället och hatar den typ av sex jag gillar.
Gemensamt för de flesta killar är att man vill att tjejen ska vara stolt över sin kropp, och visa sin kåthet. Det är oerhört mycket mer tändande än någon som "gömmer sig" och inte visar vad som är skönt/oskönt och att hon är sugen.
Berätta vad som gör så du kan komma också. De flesta killar jag känner, inklusive mig själv, vill att tjejen ska komma så ofta det bara går.
Fysisk attraktion och kåthet är viktigt. Loja tjejer som inte riktigt vet om de vill knulla eller inte går fetbort.
Din fråga är oerhört subjektiv.
Jag gillar undergivna tjejer som gillar hårdare tag. För mig ska hon se till att vara rentvättad, gilla att suga och även ha sex hårt i alla hål. Hon ska gilla att bli fasthållen, ha gagball, bli smiskad etc.
En av mina bästa vänner vill att hans flickvän och han ska "älska" med varandra istället och hatar den typ av sex jag gillar.
Gemensamt för de flesta killar är att man vill att tjejen ska vara stolt över sin kropp, och visa sin kåthet. Det är oerhört mycket mer tändande än någon som "gömmer sig" och inte visar vad som är skönt/oskönt och att hon är sugen.
Berätta vad som gör så du kan komma också. De flesta killar jag känner, inklusive mig själv, vill att tjejen ska komma så ofta det bara går.
Var inte rädd för att ta i kuken. Visa vad du vill. Var inte rädd att tala om hur du vill bli slickad.
Visa att du gillar att suga, bli slickad och knulla.
Om du rider så göm inte brösten. Var stolt över dom! Var stolt över din kropp!
Det mest tråkiga ligg jag haft har varit när tjejen är blyg och bara ligger där som en sjöstjärna.
Du behöver absolut INTE var en porr stjärna. Men våga prova (det du är bekväm med givetvis).
Och det absolut vikigaste, våga prata om det. Skatta åt det pinsamma som händer och berätta vad du blir kåt av...
Önskar kvinnor var mer öppensinniga, prova nytt, lägg bort mentala spärrar, ta intiativ, våga tala sex, rollbyt och våga visa att ni är sexhungriga.....