Har inte varit med om exakt samma, hade ett MA som upptäcktes på kub, då slog ju inte hjärtat längre, men det hade avstannat nån gång i v.11. Då sa de till mig att det heller inte såg riktigt rätt ut, så förmodligen hade det stannat av därför, för att det var något fel på fostret.
Dock har jag varit i många trådar här, där det inte funnits tickande hjärtan, eller de inte sett nånting och sen när man kommer tillbaka har det sett fint ut, det är svårt att avgöra tror jag när fostret är så litet. Förstår att det är jättejobbigt att behöva gå och vänta i 2 långa veckor, och han ville nog bara vara ärlig med hur han uppfattade det just nu så att du är lite mentalt förberedd när du kommer tillbaka att det kanske inte är helt ok, jag tänker att om det iaf finns ett litet tickande hjärta så finns det ju hopp att han bara såg fel eller gjorde en felbedömning.
Så försök att inte googla för mycket (typ helt omöjligt jag vet) och hålla dig själv sysselsatt de här två veckorna så att du får annat att tänka på, jag kommer hålla alla tummar och tår att du får ett positivt besked när du går tillbaka <3