Hur länge har man biverkningar från Ovitrelle??
Jepp känner mig som Magnus Uggla när han sjunger sin gamla slagdänga "Jag mår illa"!
För camtvå veckor sedan jag tog Ovitrelle sprutan... Först lite magvärk, men inget som inte gick att hantera. Men nu i en vecka har jag mått så pissigt illa att jag håller på att bli tokig!!!
Vågar inte hoppas på att det skulle ha lyckats då jag har fått mensvärk så det är väl påväg nu gissar jag , så tror inte det är därför jag mår piss. Därför har jag dragit slutsatsen att det är biverkning från sprutan.... (om inte mensvärk i samband med att man ska ha mens vanligen är ett gravsymptom då :-P ) Problemen jag har är som sagt illamåendet från helvetet och samtidigt en trötthet som gör att jag somnar sittandes medan jag pratar med folk typ....
Det jag undrar nu är hur länge biverkningarna från Ovitrelle brukar hålla i sig, hade läst 12 dagar ca... och nu är jag ju på dag 14.... Så vad har jag att förvänta mig?? Kommer illamåendet hålla länge till?? Eller kommer det gå över typ igår.. Jag kan knappt klara av vardagen för att jag mår så illa och är så trött.... Jag vill veta att det snart är över!! För om det ändå inte är pga grav så bryter detta ner mig helt!!!!