Inlägg från: Anonym (Litet.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Litet.)

sperma

Jag har alltid haft otroligt liten utlösning. Jag har aldrig sprutat utan det lilla som kommer mer rinner ut. Finns det nåt sätt att få mera. Kan en läkare göra nåt åt mitt problem?

• Svar på tråden sperma
  • Anonym (Litet.)
    CitronTulo skrev 2017-11-30 15:28:46 följande:

Menar inte att förringa något som du upplever som ett problem.. Men förklara gärna VARFÖR du upplever detta som ett problem?

För mig är det ett problem då det knappt kommer nåt alls. När jag var yngre kom det mera och "flög iväg" nån decimeter med. Det var en skönare orgasm än nu när man får liksom mjölka ur lite när det går. När man får en skön avsugning så märker ju inte ens min tjej när det går då det inte kommer nåt.
  • Anonym (Litet.)
    Anonym (Nina Kanin) skrev 2017-12-01 22:42:18 följande:
    Hur ofta kommer du och hur ser din kost ut?
    Kommer 1 till 3 gånger i veckan. Äter normalt som alla andra jag umgås med. Ok antagligen för mycket snabbmat ????. Spelar ingen roll om jag håller upp 1dag eller 2 veckor. Kommer inget mer ändå tyvärr.
  • Anonym (Litet.)
    Anonym (Nina Kanin) skrev 2017-12-02 13:00:13 följande:
    Googla på zink och sperma. Det ger ökad spermaproduktion. Du kanske har brist på zink i kroppen, påverkar en hel del. Är ren kost om du kan.
    Tack det ska jag kolla
  • Anonym (Litet.)
    Anonym (Litet.) skrev 2017-12-02 15:48:12 följande:
    Tack det ska jag kolla
    Vissa skriver att det funkar och vissa att det inte gör det. Vem ska man tro på. Ingen som provat?
  • Anonym (Litet.)
    Flunk1 skrev 2017-12-04 05:57:20 följande:

Köp zinktabletter och ät mycket havregrynsgröt till frukost!

Herregud vilka mängder sperma du kommer vid utlösning ska du få se!

Havregrynsgröt?
  • Anonym (Litet.)

Ingen med mera tips om hur man får större satts ?

Svar på tråden sperma