Inlägg från: Sjuttiosjuan |Visa alla inlägg
  • Sjuttiosjuan

Blödning v. 14

Virparitakarani skrev 2017-12-11 05:36:13 följande:

Det känns rejält jobbigt. Jobbigare än någon mens jag haft i mina försök att bli gravid. Det känns som att livet är slut och jag är totalt nerdeppad. Vaknade med en stor klump i magen som inte vill försvinna hur jag än tänker eller gör. Mår fortfarande illa och brösten gör ont. Jag vill bara att allt ska sluta om det är över...

Jag går på en klinik som har hjälpt mig bli gravid. Får ringa till dem och hoppas jag får komma in. Har ett vul inbokat den 19 december, men jag orkar inte vänta en hel vecka till på att få veta om (vilket jag tror) jag fått missfall. Konstigt är bara att jag trodde det skulle göra mer ont, och inte bara komma "rent" blod utan annat också. Helt förtvivlad...

Hade också blödning i slutet av v 5 men i v 6+1 fick vi se ett hjärta picka. Hade flera små blödningar, den sista i v 11 tror jag men är nu i v 13+4 och kub såg bra ut. Så det måste verkligen inte vara missfall! Hoppas du får ett tidigare VUL så du får veta. Hoppas det går bra!!
  • Sjuttiosjuan
    Virparitakarani skrev 2017-12-11 09:00:03 följande:

Jag ringde 1177 för att kolla om jag borde bli hemma från jobbet. De sade då att jag borde åka in pga att jag hade lite ont i ena sidan. Åkte till akuten som de sa och se kunde inget göra för där fanns ingen gynläkare. Så nu sitter jag på gyn och inväntar att en läkare förhoppningsvis ska få tid till att titta på mig. Jag önskar någonstans i hjärtat att de bara ska säga att det är en blödning från annan stans. Men mitt huvud säger att jag borde sluta hoppas.Jag önskar SÅ att jag är som du. Sitter på gyn nu och väntar på att få undersökas. Vet inte vad jag ska tro alls. Är otroligt nedslagen och rädd...

Vi håller tummarna för dig!!!!
Svar på tråden Blödning v. 14