Inlägg från: UndrandeSökare |Visa alla inlägg
  • UndrandeSökare

Äggdonation i Tjeckien 2017/2018

Jag har hört gott om just Gennet i Prag, vet en kvinna som kallade sig Solkattan som lyckades där på 2a försöket med hjälp av embryodonation att få en lillebror till sin tidigare son, plus att hon samtidigt fick immunsupport via Dr D i Aten för sina immunproblem.

Hoppas det går bra för dig snuffen5 med läkarsamtalet !

• UndrandeSökare
    snuffen5 skrev 2018-03-27 11:03:55 följande:

Jag har precis haft mitt första Skype-samtal med läkaren Martin på Gennet. Tyvärr var han en arrogant typ och jag och min sambo förstod typ hälften av det han sade..Det verkar som att man får enklare svar på sina frågor av koordinatorn.

Tänker ni fortfarande välja den kliniken efter det mindre lyckade samtalet med arrogante läkaren? Eller funderar ni på nån annan klinik istället?
  • UndrandeSökare
    snuffen5 skrev 2018-03-27 20:59:58 följande:

Hej nej jag kör på den. Ju mer arrogant läkare desto bättre kompetens enligt lång erfarenhet av sjukvården..

Själv accepterar jag inte arroganta läkare, jag vill ha sympatiska kunniga läkare, de andra ratar jag snabbt och går vidare till nästa. Man brukar hitta rätt läkare till slut är min erfarenhet. Hoppas det går bra för dig hos Gennet
Svar på tråden Äggdonation i Tjeckien 2017/2018