• Mariell8

Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)

Många sol sitter länge på toaletten har mobiltelefon med sig sol de sitter och pillar på.. då tar det längre tid att bo i färdig, även om själva bajsade/urinerander tar kort tid.

Sedan finns det de som behöver längre tid på sig av olika anledningar och det är helt normalt det med och inget man per automatik behöver se över sin kost för.

Varför är du så intresserad?

• Mariell8
    Anonym (...) skrev 2017-12-05 16:51:18 följande:

Några sekunder. Ibland när jag har problem (typ hård i magen) tar det ju lite längre tid men i regel tar det bara några sekunder, och det är ju det hälsosamma. Annars har man problem med magen.

Det som är mest hälsosamt är att man får tömts ordentligt oavsett hur lång tid det tar.
  • Mariell8
    Anonym (...) skrev 2017-12-05 17:56:42 följande:

Fast om man sitter i 20 min så är ju något fel.

Inte nödvändigtvis.
  • Mariell8
    Anonym (mor) skrev 2017-12-06 13:39:47 följande:

Men är man är hemma så kan man ju sitta kvar och läsa EFTER att man skitit!....om man inte har småbarn och/eller det är köbildning.

Det är väl just när man har småbarn som man gärna sitter lite längre just för att få vara ifred...

Jag har en dotter på fyra (+äldre barn) och är gravid i 4 månader och det är först nu jag faktiskt får sitta i fred på toaletten utan att jag har en unge som står och bankar på dörren
Svar på tråden Hur länge bajsar ni? (Anonyma svar tillåtna!)