• Cala

Min kille slog mig igår

Anonym (chockad) skrev 2017-12-06 11:13:32 följande:

Jag vet varken in eller ut just nu. Åkte till min syster och han har försökt ringa mig konstant och jag får ont i hjärtat för jag kan bara ana hur han känner sig. Samtidigt känner jag mig så svag för att jag blir så påverkad av hans mående. Jag håller med om att det jag sa igår var riktigt elakt och det skulle vara värre att få höra det av någon än att t.ex. bli kallad hora eftersom man då vet att det inte är sant och bara används för att man är arg. Det jag sa tar ju mer på psyket. Jag var så nära att stanna hemma igår, om man ändå gjort det.

Du har en kille med extremt dålig kvinnosyn, som kallar dig hora. Det gör inte vem som helst, det visar på att han i sina grundläggande värderingar tycker att det är helt ok. Han är svartsjuk och tål inte att du haft ett liv innan honom. Han slår dig.

Är det en person du kan tänka dig spendera ditt liv med? Är det en sådan person du vill ska vara pappa till dina framtida barn?
  • Cala

Har han kallat dig hora och liknande förr? Pratat om att du "hoear" runt osv?

Vad kan man möjligtvis se i en sådan man?

• Cala
    Anonym (chockad) skrev 2017-12-06 13:22:15 följande:

Att han kallar mig hora, jävla fitta osv det är ju mer regel än undantag när vi bråkar och det tar jag väl inte åt mig så mycket av ärligt talat.

Det jag dock kommer att tänka på är att han kan säga att jag är hjärtlös om jag kollar på en film med hemska scener i eller att jag borde gå och kolla om jag har herpes om jag har ett litet munsår osv. Såna saker tar jag dock åt mig av.

Har inte reflekterat så mycket kring vår relation men det är väl det rätta tillfället nu.

Men detta är ju jättehemskt! Fattar du inte att det inte bara handlar om den fysiska misshandeln?! Han har ingen respekt för dig och urusel kvinnosyn om han använder dessa ord mot dig! Lämna!! Detta är ingen bra kille. Hur kan du någonsin ha trott det?? Det spelar ingen roll om du inte tar åt dig, det visar hur rutten han är som använder sådana ord.
Svar på tråden Min kille slog mig igår