• Ki1

pojkvän som gör slut hela tiden?!

Min pojkvän har en tendens att bli arg för ingenting, han gör slut utan o överdriva varje dag.. o nu är man tydligen dumpad o singel igen. Ingen aning varför men helt plötsligt var jag äcklig o han va inte kär o mig? O såhär är de ofta. Allt är MITT fel därför gör han slut enligt honom. Kan oxå säga att han är 26 år och jag är 25. Jag orkar ärligt talat inte bry mig längre utan låter de va o dagen efter får man ett samtal om förlåt jag älskar dig eller " förlåt men du måste förstå att du gjorde fel" även att man inte hade gjort eller sagt något kosntigt. Vad ska jag göra med hobom? Jag älskar honom men blir mindre o mindre kär för varje dag som går. Varför beter sig folk sådär?

• Svar på tråden pojkvän som gör slut hela tiden?!
  • Ki1

Tack de är skönt att höra ifrån andra att det ska vara slut o de inte är sunt! Jag mår dåligt tills vi har blivit sams igen. Han vet mycket väl att han kan bete sig hur som helst o jag tyvärr förlåter honom.. det känns som vi har ett förhållande på dagis nivå. Aldrig varit med om sånt här förut i mina andra förhållande, enligt han är de mesta MITT fel. Vad ska jag göra nu när han kommer gråtandes tbx, de är så jävla svårt o stå emot.. för jag vill ändå va med honom men fattar inte Hur jag kan vilja de. Jag vet jag är värd mycket bättre men så svårt att få ett helt avslut för de är ju han som tydligen bestämmer när de är slut o inte osv, jag har aldrig dumpat o kastat bara sådär ifall jag inte varit seriöst med de och då är det slut på riktigt, får inte in i mig huvve hur man kan göra slut varje dag i princip sen ångra sig som de inte vore något. Vill gärna förstå mig på såna människor men gör tyvärr inte de

• Ki1

Ska jag bara ignorera när han hör av sig? För nu hörde han av sig o skrev nu e de kört mellan oss. Som att han vill ha min uppmärksamhet bara. Varför skriver han massa sånt om han ändå inte vill?

• Ki1

Ja de är väl det bästa egentligen! "kom inte o gråta sen för det är försent nu. "Vad ger man för svar på det haha?

• Ki1

Nej de är snart jag ignorerar honom. De är så han har gjort emot mig. Gjort slut utan anledning blockerat mig o ignorerar sen blockat upp mig o skrivit när han känner han vill igen. Idiot alltså.. kanske dags för karman nu

• Ki1

Blir blockera o verkligen intalad att nej det slut! Så jag tror på de varenda gång o de är jätte ofta så de är ju psykiskt på frestande då man går igen ett break up flera gånger i veckan ???? men jag själv skulle aldrig kunna göra sådär, o förstår inte varför någon gör så mer än att den inte är kär o inte bryr sig egentligen? Eller vad är anledningen ens..

• Ki1

Ja precis så är de ju tyvärr. Jag har verkligen vart säker på att jag inte ville mer ett par gånger och jag satt ner foten och gjorde slut på riktigt trodde jag, de höll ca 2 v, sen hotade han att ta livet av sig ringde o grät skickade blommor ja gjort ALLT för att få tbx mig. Dum så jag va tyckte jag synd om honom och tog tbx honom. Men såklart samma skit igen om o om igen. Vad ska man göra i sånna situationer? Bara ignorera helt? Eller förklarar lugnt att det var han som gjorde slut o denna gången tar jag inte tillbaka honom? Hur gör man för att slippa att han ska hålla på som ett Psyko. Och min följd fråga VARFÖR söker någon bekräftelse på det säger? Ger jag för litet kärlek eller är e något psykopat beteende bakom det hela? För jag känner att jag ger honom så mycket jag kan och orkar! Det är så grymt avtändande när du säger stt det är pga att han vill ha bekräftelse.. snälla nån de finns väl böttrre sätt att fram föra det på än o göra slut och få en reaktion den vägen

• Ki1

Tack så mycket för alla råd! Ska göra mitt bästa att inte svara honom. Kommer nog va väldigt svårt för har gått igenom detta ett antal gånger då det är en vana av honom att göra så, men som sagt alltid gått tillbaka honom.

• Ki1

Det går bra fick ett sms om att han visste att jag var/ är otrogen? Men ignorerade det bara. Varför han nu ska bry sig om de om han ändå gjort slut är ju lite lustigt ????

Svar på tråden pojkvän som gör slut hela tiden?!