• Anonym (Förtegen)

Vill ha en affär?

Lever i ett parförhållande, sedan ett par år tillbaka ungefär. Vi trivs jättebra ihop. Men sexet är nästan obefintligt och fantasilöst. Jag är mer passionerad i sängen och får inte ut något av vårat sexliv.

Har alltid dragits åt äldre kvinnor, så lite svårare att hitta någon att faktiskt ligga med, och det är nog enda anledningen till att det inte hänt ännu. Jag är snart 30 år, snygg och klär mig bra. Har ett jobb och ärligt talat en kuk som är större än genomsnittet.

Men så har jag ju ett samvete också, vill jag verkligen eller är det bara lusten som talar?

Någon som har några tankar, förslag eller varit i samma situation?

• Svar på tråden Vill ha en affär?
  • Anonym (För slag)

Prata eller bryt. Leder inte pratet till något, bryt. Men det kanske finns några praktiska bitar som gör det lite svårt att bryta upp? Sex med någon annan är nog ingen bra lösning på sikt, men vad vet jag. Alla situationer och relationer är ju unika på sitt och sina sätt.

• Anonym (Idiot)

Idiot! Varför gör du inte slut istället? Jävligt ego beteende! ?Buuuhuuu jag vill ha mer passion?! Ja men jobba på det då tillsammans med din partner. Var en riktig man istället! Klarar du inte av det så gör slut! Simple as that!

• Anonym (Gräset)

Gräset är grönast där man vattnar.

Var öppen om att du vill ha sex med andra eller lämna. Otrohet är ett jävla skit.

• Anonym (Förtegen)

Innan det blir för mycket av onda ord och personpåhopp, detta är vägen mina tankar går i, inte vägen jag vill att dom ska gå i. Försöker prata fritt här bara.

• Anonym (Svin)
    Anonym (Förtegen) skrev 2017-12-08 13:25:00 följande:

Innan det blir för mycket av onda ord och personpåhopp, detta är vägen mina tankar går i, inte vägen jag vill att dom ska gå i. Försöker prata fritt här bara.

Du är redan otrogen i tanken! Gör slut med din stackars kvinna! Du får ju sex men tydligen är det inte bra nog för dig!? Om du inte är nöjd får du väl visa och försöka guida henne! Men du beter dig inte som en riktig man! Snarare en feg mus!
  • Anonym (Svin)

Hur hade du kännt om hon gjorde så mot dig? Samhället håller på att förfalla totalt! Det finns ingen moral kvar någonstans! Rannsaka dig själv! HUR kan du se dig själv i spegeln? Skämms du inte?

• Anonym (För slag)
    Anonym (Förtegen) skrev 2017-12-08 13:25:00 följande:
    Så, varför är sexet nästan obefintligt? Har det alltid varit så mellan er eller är det så det har blivit allteftersom? Vad gör du eller anser du att du kan göra för att förändra det?
  • Anonym (Förtegen)

Haha, ja ni. Om hon tänkte samma så hade jag tummat upp det och det vet hon. Men hon vill inte. Så ha i tanke att alla är inte som du själv är.

Varit mycket prat om mycket fram och tillbaka i vårat förhållande och vi är väldigt öppna om just allt förutom detta. Försöker få lite tankeställare här från främmande människor. Otrogen i tanken, gud alltsa...

• Anonym (Förtegen)
    Anonym (För slag) skrev 2017-12-08 13:47:55 följande:

Så, varför är sexet nästan obefintligt? Har det alltid varit så mellan er eller är det så det har blivit allteftersom? Vad gör du eller anser du att du kan göra för att förändra det?

Exakt anledning vet jag inte, funderar på att hon helt enkelt tröttnat, på mig eller sex vet jag inte. Vi har pratat och testat mycket olika saker förr, men hur vi än gjort har det helt svalnat för henne. Vem vet, jag kanske är dålig i sängen, fast hon inte vill säga det.
Svar på tråden Vill ha en affär?