bf augusti
Hej! Fick veta i fredags att jag och sambon väntar vårat andra barn :) Enligt preglife appen så har jag bf 26 augusti :) Vi har försökt skaffa en till sen i slutet på juli och äntligen har det tagit sig :D
Hej! Fick veta i fredags att jag och sambon väntar vårat andra barn :) Enligt preglife appen så har jag bf 26 augusti :) Vi har försökt skaffa en till sen i slutet på juli och äntligen har det tagit sig :D
Grattis till alla er som har plussat +
Jag är så sjukt trött hela tiden och längtar verkligen tills man kan känna sig lite piggare :) Har börjat må lite illa då och då. Mådde illa och spydde hela min förra graviditet så hoppas att det inte blir så denna graviditet :)
Hur mår ni nu då tjejer?
Ooh vad roligt, redan i veckan 9 :D
Ja, jag längtar tills man börjar må lite bättre och tills gravid magen börjar synas :)
Jag har en 3,5åring som har velat ha ett syskon sen hon var 1,5 ungefär. Vi har bara berättat för henne en gång eftersom att vi vet att om vi säger till henne så kommer hon berätta för hela världen, men vilket super minne hon har för hon kommer ihåg och pratar om det hela tiden :')
Har du 2 barn nu? :)
Hehe, roligt med en liten sladdis :) Jag har inskrivning på mvc på onsdag och är lite nervös nu ;)
Skulle också vilja ha ett ul så man kan få det lite mer bekräftat att man är gravid :)
Grattis till er som nyligen kom in i gruppen :)
Jag har fått mf idag och ligger fortfarande med extrem smärta på soffan och vet inte vart jag ska ta vägen.
Men jag tänker tacka för mig och jag önskar er lycka till och jag håller alla tummar och tår att allt ska gå vägen för er tjejer :)