Hur vanligt är det att ha sex efter 65 år?
Hej
blir ni kåta efter 65 år. Själv blir jag riktigt kåt ibland och det kan hålla i sig. Hur vanligt är detta?
Hej
blir ni kåta efter 65 år. Själv blir jag riktigt kåt ibland och det kan hålla i sig. Hur vanligt är detta?
Hej
Det är ju skönt att dagens 65 åringar kan få lov att känna sig kåta och ha ett bra sexliv. Däremot tror jag att männen tappar lusten vid den åldern och då blir de ju gamla och tråkiga.
Vad finns att göra åt detta stora problem. Livet är inte slut vid 65 årsåldern
Att träffa yngre män går mycket bra på någon blogg. Jag gör reklam för Sonjas sexblogg. Jag träffade en man som är 7 år yngre än mig. Vi har det helt fantastiskt sexuellt. Vi är gifta båda. Tyvärr kanske jag skulle vilja säga.
Att träffa yngre män går mycket bra på någon blogg. Jag gör reklam för Sonjas sexblogg. Jag träffade en man som är 7 år yngre än mig. Vi har det helt fantastiskt sexuellt. Vi är gifta båda. Tyvärr kanske jag skulle vilja säga.
Nej, det måste vara ovanligt att frun fortfarande tänder på mannen när han är 65.
Kvinnor skaffar sig yngre älskare numera. Äldre män blir utan närhet.
Nej, det måste vara ovanligt att frun fortfarande tänder på mannen när han är 65.
Kvinnor skaffar sig yngre älskare numera. Äldre män blir utan närhet.
Att ha sex är lika viktigt som att äta. Sexdriften är nog större. Gäller nog alla åldrar. Folk blir gladare och nöjdare av sex. Tror att det är helt sant