• tahira

knarrande babysitter

åh, jag är så irriterad. vi köpte en Babybjörn babysitter för mindre än två veckor sedan och den har börjat knarra så väldigt när den är inställd på "sova"-läget (vilket är väldigt ofta eftersom babysittern är det enda som lugnar en kinkig son). någon som vet vad jag kan göra? kan man gå till affären och klaga tror ni?

jag står snart inte ut med ljudet

• Svar på tråden knarrande babysitter
  • Skrinda

Absolut! Vi reklamerade klädseln till vår BabyBjörn efter 4 månader Lite pinsamt att komma in med en väl använd och tom nedkräkts klädsel (dottern är en kräksbebis) men det gick så bra så!!! Har man lagt över 700 för en märkespryl så är både butik och tillverkare måna om att man ska vara nöjd!

Och du! Hör gärna av dig i min gästbok med hur det gick för vår har också börjat knarra i sovläget. Är dock lite för mesig för att reklamera samma sitter TVÅ gånger... Men om det går bra för dig tar jag kanske mod till mig!

Lycka till!

PS! klädseln reklamerade vi pga att den var sned och åkte runt lite på ställningen och då blev det en ful kant, ett rent skönhetsfel alltså (och som sagt efter 4 mån daglig användning)

Svar på tråden knarrande babysitter