• alissss

    försvinner i 1 sekund

    Hej! Nu är det såhär att jag har en väldigt konstig grej som händer med mig. Har haft detta sen några år tillbaka! Någon gång inland försvinner jag/ typ svimmar av i någon milli sekund! Det är som att allt blir svart och det yrar till i huvudet och jag tappar medvetandet i en sekund och liksom "förvinner" och mitt uppe i händelsen och sekunden så kommer det världens konstigaste tanke/känsla på samma gång som det händer! Typ som att jag förvinner i en sekund och samtidigt tänker "där planterade jag hayday i lådan" och det kan vara dom mest konstigaste sakerna!! Och det blir mer som en tanke känsla typ, så svårt att förklara!! Läskigt är det! Och mitt uppe i allt så har jag precis fått overklighets känslor nu nydligen som det är en annan tråd jag har skapat, men jag blir så skrämd av detta! Och nu även varje gång jag blinkar eller ändrar riktning när jag kollar på något ser jag ingenting och förvinner varje gång jag blinkar och ändrar riktning på något jag kollar på! Allt är konstigt och jag är rädd som fan! För att tillägga så är jag en tjej på snart 14 år. Så snälla skriv om någon vet va detta är/beror på och om ni känner igen er.

  • Svar på tråden försvinner i 1 sekund
  • alissss

    Måste även tillägga! Det är som att man svimmar av och får en Flashback i huvudet, fast konstiga tankar! Som man kan se på filmer! Att dom svimmar av eller något och får någon Flashback samtidigt.

  • Meriall

    Såna där konstiga meningar kan jag också få i huvudet, tror det är när hjärnan är trött och liksom kopplar på en dröm fast man är vaken. Det andra låter som mikrosömnepisoder eller korta epileptiska frånvaroanfall. Om du står upp när det händer, tappar du kontrollen över kroppen då? Snubblar till, nickar till etc eller är du som vanligt fast typ stirrar ut i ingenting någon sekund? 


    Kan vara bra att gå och kolla upp hos en läkare. Det är nog ingenting farligt men är ju bra om du kan få medicin så du slipper detta. 

  • alissss

    Jag kollar in i tomma intet typ i sekunden, tappar inte kontrollen över kroppen eller något sånt! Men varje gång jag blinkar eller ändrar riktning med ögonen från ett föremål till något annat så förvinner jag typ och tappar synen.... vet ej om det är inbillning eller inte....

Svar på tråden försvinner i 1 sekund