• Erikj45

    Otrohet

    Hej alla som är otrogna några råd att få.. Enligt många är en trevligt stillig och charmig tom omtänksam gentlemen..Har varit eller är gift i 20 år och aldrig varit otrogen! På senare tid kan inte släppa tanken börjat söka en kk tom. Undrar om det går över eller blir det bara värre om jag hittar en..Snälla pratar om mina känslor vill inte ha några predikanter om etik och moral..

  • Svar på tråden Otrohet
  • Erikj45

    Det svåraste samtalet är med sig själv. Du har haft det!

    Vad finns det för val om ens parner säger att han /hon vill testa andra? Det är acceptera eller lämna..

    Kasta sig i spelet eller gå ur det!

    Jag tycker det är bäst inte säga något men veta eller vara förberedd på konsekvenserna..

    En kk är ändå inte att knulla runt eller?

    Jag räknat lite av återstånde tid av sex liv för mig..

    Förskräckligt

    Om jag räknar att det går ca 2 timmar/vecka på sex inkluderat förspelet..he he... En vecka har 168 timmar redan där ligger jag illa till.. Jag tog i lite

    Som ingenjör är jag ockuperad av efektiviteten...ren sex är där knappt 21 minut.. ( resten är att be om förlåtelse) .. igen tog i lite..

    Det ger mig i snitt 3 minuter / dag.. eller ca 17 minuter med förspelet.. av dignets 24 timmar..

    Det är mina damer och herrar ca100 timmar per år med förspelet eller ca 17 timmar/år utan den.

    Om jag ska leva 30 år till och har tur att jag kan... då är det 3000 timmar kvar av leken..

    Med en så dåligt statistik eller dvs odds skulle aldrig jag eller någon annan av oss satsa på sex ..

    Men ändå är vi beredda att göra eller förlura allt för det!

    Som jag ser det, den statistik kan förbättras bara med en KK..

    Därför undrar jag om det finns en vacker dam som vill förbättra oddsen för båda

  • Erikj45

    Det nya året har börjat underbart...

    Hittat en underbart mörkhyad kvinna 30 år gammal..

    Med utseende och kropp likt en godina...

    Hon är sambo och planerar gifta sig snart. Vi går så långt med sex att vi planerar ha det på hennes bröllopsdag:) Jag varmt rekomanderar alla skaffa er en älskare..du får mer att leva för...

  • Hustru
    Aika skrev 2017-12-25 17:22:59 följande:

    Ni som är otrogna är inte värda kärlek, omtanke och respekt!! Först gör man slut sedan kan man knulla runt bäst man vill. Punkt slut.


    Läs TS igen. Moralpredikanter undanbes. Sorgligt om en människa med sin moral inte kan läsa.
  • Anonym (var försiktig)

    Du lever med en kvinna som förutsätter att ni har ett monogamt förhållande, om jag uppfattar dig rätt.

    Hade jag varit du, så hade jag pratat med henne och förklarat hur jag kände (men kanske inte sagt att jag funderade på att vara otrogen). Någonstans grundar detta sig. Är det i att du inte får tillräckligt med närhet? Är det att du känner att det är spännande med någon annans kropp? Är det att ert sex har blivit slentrian? Det vet du bättre än vad jag vet. Förhoppningsvis vet du redan varför. om det är så att man är intresserad av att hetta upp sexlivet finns det mängder med leksaker att köpa, nya saker att testa etc. Sen finns det klubbar dit man kan gå och träffa andra, och kanske lära känna folk som vill "byta" partner för en natt, träffa någon som är med er etc.


    Kontentan: Om du värderar ert förhållandet du har med din fru, så bör du prata med henne. Är du otrogen bryter du hennes tillit till dig, och då kanske hon aldrig kommer kunna lita på dig igen.

  • Ben66

    Hej TS.

    Jag undrar hur du får tid att träffa en älskarinna.

    Är det inte väldigt mycket praktiska problem?

  • Erikj45

    Jag måste vara ärligt mot mig själv...jag nämde det i några brev innan. Jag är själviskt i frågan...kalla mig vad ni vill men jag vill inte att min fru ska knulla runt och absolut vill inte dela henne med någon.. och det att gå på klubbar och ha sex med andra tillsamans, nej tack.. se när hon suger och bli påsatt av flera, nej tack verkligen...men om hon gör det redan ...jag bara hoppas att jag får aldrig veta om det... lyfter inga stenar och gräver mig i vad hon gör...Har fult förtrondet för henne.

    Jag ställer mig aldrig fråga om hun gör det Jag sover lugnare av det att inte veta .....tro mig

    På frågan hur får man tid...

    Planering är a och o...Skaffat mig jobb där jag kan fritt röra mig...ta långa luncher ha koll hemna var alla är menar fru och barn dvs när huset är tom...

    Chansar aldrig kontroll 100 %..

    Jag vet att det finns inget ädel i det jag gör men jag mår mycket bättre nu än innan.. ser verkligen framemot att täffa min mörkhyade gudinan under luncher och min fru på kvällar..

    Alla nöjda !

  • ärligt145267

    Missade din sista post förut angående att du redan valt att vara otrogen och hittat en likasinnad. Du har redan gjort ditt val, så mitt inlägg blir ju inte speciellt relevant längre.


    Det jag försökte framföra var att du bör sätta in dig i scenariot att din fru får redan på det. Lämnar hon dig då?


    Ibland är det bara bättre att succesivt mjuka in att du känner att du vill bli åtrådd av någon annan efter x antal år som gifta, och se reaktionen. Då kanske du kan göra det utan att riskera att förlora din fru.


    Du har gjort ditt val, verkar nöjd med det och kommer få leva med resultatet av det (om det må vara bara gött sex, eller om din fru kommer få reda på det, det får din framtid utvisa). Frågan är bara om du är redo för det senare, för i dina tidigare poster känns det inte riktigt som du svarat på det.

  • Erikj45

    Ja det låter underbart. Men finns det en kvinna eller man som låter sin make eller maka vara med andra utan att hon han vill inte slå tillbaka?

    Om jag blir upptäckt, Resultatet av allt vad jag gör kan bli separation....

    Men det kan hända även om jag sitter hemma och är trogen..

    Hur många gånger har man inte ångrat den där blicken, kyssen tachen som man missat?

    Den ladningen när två likasinnade träffats, den fält av åtrå som skappats men ändå valt att sänka blicken, hålla garden låtsas som om det inte hänt för att man har en make eller maka.. Nej, seperation kan hända men då ska jag ångra ingenting...

  • Drömtjejen

    Hej Erik.
    Du måste nog fråga dig vad som gör dig lycklig på riktigt. I bland tror man att det är en annan partner som gör det. När man testat allt som skulle kunna hjälpa till i lyckosöket som fallskärm, bergsbestigning eller självförverkligande och det ändå är tomhet kvar. Då är det där du ska söka. Det finns den stora lycka som en familj ger dig med trygghet, värme kamratskap och kärlek men alla dessa saker tror jag är oerhört svårt att kombinera med passion och lidelse. De är motpoler. Du behöver bestämma dig för vilket liv du vill ha. Jag är en av dem som tror att det är oerhört svårt att känna lidelse i ett bekvämt äktenskap. Då hjälper inga parfymer, sexiga underkläder eller något alls. Ren skär vilja kommer man långt med, men inte hela vägen. Om du väljer att lämna din fru och hänge dig till lidelse och förälskelse kommer du nog att märka att du får byta partner ganska ofta. Det är också svårt att tala om det med sin partner, för man vill inte såra. Så man håller tyst och lider och önskar det vore annorlunda. Korten på bordet när du vet att du kan ta konsekvenserna är bättre. Var inte otrogen. Då blir det konsekvenser som du aldrig kunde tänka dig. Det blir aldrig som man tänkt sig dock.

  • Erikj45

    Hej Drömtjejen

    Du väcker tankar hela tiden, tack för det verkligen..

    Förmödligen går det inte ana följder... Jag tänder på min fru oxå..verkligen vacker och atraktiv kvinna...skulle tro eller jag vill påstå många män dröm kvinna... att sätta sig och prata om det att jag vill ha sex med andra utan att hon ska ha det...verkar verkligen orimligt få igenom..

    Sedan är hon med väldig hög moral...det är bara separera...men jag sagt att jag vill äta och ha kakan Det är en avsaknad av empati jag har eller jag vill inte tänka på det som inte hänt...

    Jag vill inte må dålig av det jag gör eller inte gör! Nu känns allting ok med en mörkhyadgudinnan på dagar och en vacker och atraktiv fru på kvällar men hur länge det kommer pågå ...jag låter tiden vissar..

Svar på tråden Otrohet