Inlägg från: Anonym (telefon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (telefon)

Han tog på mig.. Tror jag..

Anonym (Jag) skrev 2017-12-12 11:42:12 följande:
    Skymundan!? Jag har ju inte haft en chans att prata med honom!? Wow, han stoppar in fingrar i mig när jag sover och det är HAN det är synd om!?
    Har inte haft en chans?
    Hur många ggr har du fipplat med telefonen idag men inte ringt honom och frågat?
  • Anonym (telefon)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-12 13:31:03 följande:
    Du vet inte hur det är när man är riktigt utslagen va? Jag valde inte direkt att somna om.
    Ehm, kanske dags att dra ner på spriten?
  • Anonym (telefon)

Alltså det här börjar fan bli löjligt.... spela in vad som händer på nätterna... WTF!!!
    Pratar inte människor med varandra längre?
    Hur i helvete kan man vara ihop med en annan människa och ändå känna en sån enorm distans att man inte kan prata med varandra om saker som stör en? Helt jäkla makalöst...

• Anonym (telefon)
    Lord Hans skrev 2017-12-13 16:48:45 följande:
    Det går ju inte att såna som ts och dig på allvar fast man anstränger sig. Så lättkränkta människor kan ju helt enkelt inte vara på riktigt. 
    metoo, metoo.....Flört
  • Anonym (telefon)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-13 17:05:41 följande:

Alltså hur i HELVETE är det att vara lättkränkt när man väcks av att ens man har fingrarna i en och fortsätter trots att man drar sig undan!? Vi har varit tillsammans i massa år, han VET att jag inte skulle uppskatta det!

Han kanske VET lite bättre om du säger ifrån nästa gång. Du skriver ju själv att du väcktes, om du vaknade med  ett par fingrar i musen, varför sa du inte ifrån?
    Känns ju jäkla konstigt hur fan man lyckas hålla ihop en massa år men inte kunna säga ifrån på en sån grej utan starta en tråd istället?
  • Anonym (telefon)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-13 17:13:55 följande:
    Har du svårt med läsförståelsen? Jag var utslagen och vaknade aldrig helt.
    Snarare är det väl du som uttrycker dig jävligt osammanhängande... du skriver trots allt... "Alltså hur i HELVETE är det att vara lättkränkt när man väcks av att ens man har fingrarna i en och fortsätter trots att man drar sig undan!?"

Dessutom har du haft hela dan på dig igår men har fortfarande inte lyckats prata med honom? Pratar ni öht med varandra?
  • Anonym (telefon)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-14 10:19:56 följande:
    Ja jag var slutkörd, men har aldrig varit med om att inte kunna vakna tidigare. Jag har ingen annan teori nej, men otäckt var det.
    Men TS, nu har det gått två dagar och du har fortfarande inte svarat på frågan om du pratat med honom?
  • Anonym (telefon)
    Anonym (Jag) skrev 2017-12-14 19:30:47 följande:
    Hur många gånger ska jag behöva förklara det? Och oavsett så är det inte okej att göra som han gjorde på någon som sover.
    Det kanske är bättre om du förklarar vad han sa när du pratade med honom så slipper alla sitta här och spekulera?
Svar på tråden Han tog på mig.. Tror jag..