• Anonym (ABC)

Sexuell läggning, vad är du?

Ja, vad är du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sexuell läggning, vad är du?
  • Anonym (ABC)

Puffar upp tråden! Den här borde inte vara så svår att bara rösta i!

• Abegayle70

Bi.

have a dream for breakfast and another one for life
  • Mascaraklumpar

Med 93-96% sannolikhet är jag hetero, antar jag. Har varit kär 4-5 gånger och har nog egentligen bara varit sexuellt attraherad på riktigt av de personer jag varit kär i (samtliga var män). 

• Anonym (hetero troligtvis)

Jag har aldrig funderat över min läggning, har hittills bara varit sexuellt attraherad av män (är kvinna), så jag betraktar mig nog som hetero så länge, men tänker att möjligheten finns väl att någon gång i livet känna samma sak för en kvinna??

• Anonym (Hetero)

Ser mig själv som heterosexuell då jag endast varit kär och kåt i män. Kan dock komma på en gång då jag snubblade över en kvinnas instagram, och faktiskt kände mig grymt dragen till hennes utseende! Hon var dessutom lesbisk, osminkad och klädde sig mer åt det manliga hållet. Men så började jag fundera på om jag någonsin skulle kunna stoppa fingrarna i henne eller en annan tjej. Slicka henne, osv. Och då blev svaret nej. Så jag var nog lite förvirrad, men fortfarande hetero, haha!

• Anonym (Tjejkompisen)

Bisexuell men blir oftare kär i män (kanske 80% av gångerna). Dock har jag lättare att bli sexuellt attraherad av en kvinna än en man om inte känslor finns med i bilden. Finns det känslor med är jag lite mer attraherad av en man. 

• Anonym (heteroman)

Har varit heterosexuell ända sedan jag avlades och aldrig hyst minsta tvivel om den saken.
    Ty så långt tillbaka som mitt minne sträcker sig (4-årsåldern) så har jag gillat tjejer och endast tjejer.

Svar på tråden Sexuell läggning, vad är du?