problem med mamma
hej, min mamma hon kontrollerar oftast min mobil osv för att hon vill se vem som skriver till mig osv. Jag har för ett tag sen skrivit med en kusin som min mamma inte tycker om överhuvudtaget, för min mamma sa att han är inte en bra människa, han är dålig men jag visste inte varför. Men min mamma har kontrollerat min mobil sen dess. Jag har ändå skrivit varför ska jag inte skriva med en person som har samma blod och gener som jag? Min mamma har då tappat tillit för mig. Idag hände det att min mamma såg att jag gjorde något som hon inte vill att jag ska göra för att jag har hjärtproblem, alltså rökt vattenpipa och hon blev jätte sur på mig för det och hon tog min mobil vilket är orättvist för jag behöver den. Och hon går runt och tjatar att jag gör alltid fel, men jag är ung och kan inte va perfekt. Hur ska jag be om förlåtelse och få min mobil tillbaks, och få tillbaka hennes förtroende? Hon har även sagt att jag inte får gå ut med min bästa vän för hon såg på videon att vi rökte vattenpipa tillsammans.