• Anonym (Anony­m2332)
    Äldre 13 Dec 07:16
    3586 visningar
    0 svar
    0
    3586

    Utstående öron

    Hej, jag är en kille på högstadiet som stör mig väldigt mycket på mina utstående öron.

    Jag började tänka på mina öron förra året när jag började en ny skola där jag inte kände någon, att mina öron faktist stod ut ganska mycket. I början brydde jag mig inte så mycket, men efter några månader fick jag höra ibland att mina öron stod ut och en del sa och säger att jag ser ut som en apa ibland. Jag blir inte mobbad eller så, är faktiskt ganska populär, men jag mår dåligt av att bli kallad vissa saker.

    Har funderat på i flera månader att göra en operation, men jag har inte vågar göra det.

    1. Har inte berättat för mina föräldrar att jag mår dåligt över mina öron. Har liksom inte vågat, för vill inte att de ska tro att jag blir mobbad/retad.

    2. Hur blir mina öron efter operationen? Finns det en risk att de misslyckas och gör det sämre?

    3. Efter operationen, hur länge måste jag bära bandage, och när jag tagit av det, kommer det synas tydligt att jag har gjort en operation? Jag vill helst inte att mina vänner ska se att jag gjorde en operation och på något sätt reta mig för det. Vill att det ska se naturligt ut om ni förstår vad jag menar.

    Någon som har gjort operationen eller har erfarenhet av det? Är jag orolig i onödan eller är det så illa som jag tror?

Svar på tråden Utstående öron