• V8Mange68

Är jag homosexuell?

Jag skulle säga att det i detta fall beror på om denna person hade en penis under händelsen. Jag tror även att det i detta fall är mer om du känner dig attraherad till män annars, och inte bara när de ser ut som kvinnor. Hoppas du kommer fram till ett resultat du blir nöjd med, jag kommer själv aldrig hamna i denna situation då jag är ihop med min sambo sen 10 år sedan och jag kör lastbil från Fornåsa till Haparanda varje vecka
    //Mange

• V8Mange68

Jag skulle säga att det i detta fall beror på om denna person hade en penis under händelsen. Jag tror även att det i detta fall är mer om du känner dig attraherad till män annars, och inte bara när de ser ut som kvinnor. Hoppas du kommer fram till ett resultat du blir nöjd med, jag kommer själv aldrig hamna i denna situation då jag är ihop med min sambo sen 10 år sedan och jag kör lastbil från Fornåsa till Haparanda varje vecka
    //Mange

• V8Mange68
    Alvar Karlsson skrev 2017-12-13 11:52:18 följande:
    Vi hade sex en gång, och då hade hon en penis. Förutom henne har jag dock aldrig varit attraherad av män.
    Glad att höra om ditt lyckliga äktenskap och lastbilskarriär också!
    Jadu, om sådant är fallet så skulle jag kalla det bögigt, men en följdfråga, blev du penetrerad eller hur gick det till?
    //Mange
  • V8Mange68
    Alvar Karlsson skrev 2017-12-13 11:55:09 följande:
    Blev inte penetrerad, men mer än så vill jag nog inte gå in på, det här är trots allt en offentlig tråd på internet
    Då förstår jag, så du var "mannen" under samlaget. Som sagt en grå zon men det känns som att du var attraherad av "kvinnodelarna" ;). Du får gärna hålla mig uppdaterad, ett intressant ämne må jag säga, särskilt när man sitter och väntar på att lasta i Finspång
    //Mange
Svar på tråden Är jag homosexuell?