• Test14

Erfarenhet av predictor early gravtest?

Är det någon som har provat dessa gravtest ? Gav dom spökstresck som var ljusrosa,streck efter testtiden mm.

Snälla,hittar nästan inget om detta test .

Vore så tacksam! :)

• Svar på tråden Erfarenhet av predictor early gravtest?
  • Alexandra93

Har varit nöjd med dem, aldrig fått spök och inte hört många som fått det heller. Fick mitt första tidiga svaga streck 7 dagar innan bim (jääättesvagt) :)

• Anonym (16juli)

Använt en gång. Inget spök

• Anonym (Synligare efter testtiden)
    Alexandra93 skrev 2017-12-13 21:11:14 följande:

Har varit nöjd med dem, aldrig fått spök och inte hört många som fått det heller. Fick mitt första tidiga svaga streck 7 dagar innan bim (jääättesvagt) :)

Ok! Oj det var tidigt:)

Blev det tydligare efter tiden gått ut på dom?
  • Anonym (barn3)

Jag använde det 4 dagar innan väntad mens. Testet var HELT blankt, kunde inte ens ana ett streck. Så jag var säker på att det inte blivit nån bebis denna månad. När mensen var 2 dagar sen tog jag ett nytt test (clearblue med veckoindikator), som visade positivt.
    Jag kommer undvika tidiga tester i framtiden! Flört

• Alexandra93
    Anonym (Synligare efter testtiden) skrev 2017-12-14 07:27:53 följande:

Ok! Oj det var tidigt:)

Blev det tydligare efter tiden gått ut på dom?

Ja plussade jättetidigt denna gången :)

Nej det tycker jag inte, såg nog lika ut faktiskt!
  • Sept90

Är också nyfiken på vad ni har för erfarenhet av dessa. Tog ett i lördags och såg ingenting inom de 10 minuter som stod. Men idag när jag skulle slänga det från att ha legat framme så såg jag tydligt två streck. Vet att man inte ska titta på dom senare än angivet, men så vitt jag vet kan ju det andra strecket kommit samma dag men senare med. Var dock svårt att avgöra om det var ett spökstreck eller svagt rosa. Ska testa igen så snart nya test kommit i lådan, men kan vara kul att höra om andra varit med om liknande.

Svar på tråden Erfarenhet av predictor early gravtest?