• Anonym (Va?!)

Fick mitt livs första sprutorgasm (kvinna)!

Kände mig lite eftermiddagshorny så körde med min Rabbit (fantastisk mackapär det där ) - men så plötsligt kände hur det fullkomligt rann ur mig när jag fick orgasm.

Några sekunders häpnad: "vad hände" - sedan insåg jag att jag fått mitt livs första sprutorgasm som 40+..!

Ni som kan och vet allt: hur kom detta sig? Vad kom jag åt, vad beror det på?

• Svar på tråden Fick mitt livs första sprutorgasm (kvinna)!
  • Anonym (unikt)
    Anonym (Va?!) skrev 2017-12-13 15:54:22 följande:

Kände mig lite eftermiddagshorny så körde med min Rabbit (fantastisk mackapär det där ) - men så plötsligt kände hur det fullkomligt rann ur mig när jag fick orgasm.

Några sekunders häpnad: "vad hände" - sedan insåg jag att jag fått mitt livs första sprutorgasm som 40+..!

Ni som kan och vet allt: hur kom detta sig? Vad kom jag åt, vad beror det på?

Grattis!
    Men exakt hur det går till varierar nog från person till person. På min sambo verkar det hända oftast vid djup penetrering samtidigt som man kommer åt främre slidvägg. Hon upplever sina fontänorgasmer som starkare än vanliga penetreringsorgasmer
  • Anonym (Va?!)
    Anonym (unikt) skrev 2017-12-13 16:19:01 följande:
    Grattis!
    Men exakt hur det går till varierar nog från person till person. På min sambo verkar det hända oftast vid djup penetrering samtidigt som man kommer åt främre slidvägg. Hon upplever sina fontänorgasmer som starkare än vanliga penetreringsorgasmer
    Haha, tack!

Ja, det var en annan typ av orgasm helt klart - och har inte känt mig så snopen när det gäller något sexuellt sedan jag var tonåring

Nu försöker jag tänka tillbaka på hur tusan jag gjorde, så jag får uppleva det där igen
  • Anonym (unikt)
    Anonym (Va?!) skrev 2017-12-13 16:29:06 följande:
    Haha, tack!

Ja, det var en annan typ av orgasm helt klart - och har inte känt mig så snopen när det gäller något sexuellt sedan jag var tonåring

Nu försöker jag tänka tillbaka på hur tusan jag gjorde, så jag får uppleva det där igen
    Du får filma det nästa gång så har du en färdig instruktionsvideo sen Flört
  • Anonym (Va?!)
    Anonym (unikt) skrev 2017-12-13 16:51:24 följande:
    Du får filma det nästa gång så har du en färdig instruktionsvideo sen Flört
    Haha, kanske får göra det Men så skumt..!
  • Anonym (Hmm)

Träffade en tjej bara en eftermiddag ... vi hade messat via en datesida
    (ingen knullsida utan vanlig) och kåtat upp varandra något så in i helv...
    Inget knulla blev det men .... händerna ...
    Pullade henne tills hon kom ... började med en liten stråle men när jag sade till henne att jag ville hon skulle komma ordentligt så ......JÖSSES.
    Nu låg vi på en filt i en skogsdunge, hade vi vart hemma så hade vi fått byta sängkläder, torka av väggar o golv .. hon kom i långa kraftiga sprut som kändes
    som en brandslang på fullt ös .... 
    Ett minne som jag sparat på hårddisken - med bilder!!

• Anonym (Kvinna38)

Bara att gratulera :)

Jag fick min första för ca 1 år sedan (37 år då) och det var bland de skönaste orgasmen jag fått!!

Jag lyckas ibland att få det men måste va riktigt upphetsad och bli både fingerpullad ett leksak och slickad samtidigt. Så min sambo han är mitt i skottriktningen Hahaha tur han uppskattar det ;)

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Kvinna38) skrev 2017-12-13 18:31:12 följande:

Bara att gratulera :)

Jag fick min första för ca 1 år sedan (37 år då) och det var bland de skönaste orgasmen jag fått!!

Jag lyckas ibland att få det men måste va riktigt upphetsad och bli både fingerpullad ett leksak och slickad samtidigt. Så min sambo han är mitt i skottriktningen Hahaha tur han uppskattar det ;)

De flesta killar skulle nog uppskatta att vara i skottriktiningen för en fontänorgasm... Som jag skrev i en annan tråd om fontän - man känner sig minst tre meter lång o skitstolt om man lyckats ge henne en sådan.
    Har bara vart med om tre varav den på filten var extrem ... var väääldigt nära med en tjej till ... hon låg och skrek - Du vet ju hur man gör ...ge mig en fontän ...
    Snacka om prestations-ågis ... hade gärna avslutat henne med en ..
    Suck ....
  • Anonym (Kvinna38)
    Anonym (Hmm) skrev 2017-12-13 18:55:09 följande:

De flesta killar skulle nog uppskatta att vara i skottriktiningen för en fontänorgasm... Som jag skrev i en annan tråd om fontän - man känner sig minst tre meter lång o skitstolt om man lyckats ge henne en sådan.

Har bara vart med om tre varav den på filten var extrem ... var väääldigt nära med en tjej till ... hon låg och skrek - Du vet ju hur man gör ...ge mig en fontän ...

Snacka om prestations-ågis ... hade gärna avslutat henne med en ..

Suck ....

Jag har inte fått någon så stor som den du beskrev på filten. Men hoppas verkligen att få uppleva det :)

Sen är det helt klart ett plus att killen blir så extremt kåt av det!
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Kvinna38) skrev 2017-12-13 19:11:31 följande:
    Jag har inte fått någon så stor som den du beskrev på filten. Men hoppas verkligen att få uppleva det :)

Sen är det helt klart ett plus att killen blir så extremt kåt av det!
    Skoja inte!!!
    En gång satt hon på mig och red .. jag höde inte ens på andningen att hon kom men ....blev helt översköljd av varm fontän ... jösses vad vi knullade efteråt ... jag blev ju helt som tokig, haha Och hon bara skakade och stönade .. också ett minne på hårddisken ... med bilder till .... :)
    Det är bara sååå läckert och för kvinnan verkar det vara på gränsen till extas på riktigt.
    Grattis till förmågan säger jag bara!!
Svar på tråden Fick mitt livs första sprutorgasm (kvinna)!