Inlägg från: Anonym (Annapanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annapanna)

Brukat cociliana länge

Godmorgon. Är de någon här inne som har använt hostmedicinen cociliana under en längre tid ?

Jag haft i 3

Mån. Rädd för abstinena nu när jag skall sluta. Haft långvarig hosta länge . Säkert druckit 5 flaskor . En viss del på dagen men mest på natten.

Nån som Vet ?

• Svar på tråden Brukat cociliana länge
  • Anonym (Annapanna)

Nä 2 500 o 3 250 ml.

Usch. Vad kan man göra för att lindra . Nej har ca 20 ml kvar kanske . Så det går inte . Det slog mig idag. Vad kommer man få? Åt tramadol för en operation för flera år sedan. Då va jag dödssjuk i 2 v.

• Anonym (Annapanna)

har inget kvar... va 10 ca och det tog jag i går... va ska jag göra för att lindra. känner av det idag.. fasen o snart jul med ju? går de över tills dess?

• Anonym (Annapanna)

Huva !

Nått annat tips ?

Så du menar 5 Ml hade lindrat mkt ?

• Anonym (Annapanna)

Har två ocycodone ? Kan dem hjälpa ? Attarax? Nån blodtryckssänkande propyrol eller nått ?

• Anonym (Annapanna)

Vad menar du nu? Förstår ingenting ? :(

Var bara en tanke efter du skrev jag skulle bryta lite av at med hostmedicinen . Kom på ja hade det hemma . Dock hade dem utgångsdatum i maj 15.

Attarax har jag haft för nässelutslag tidigare .

Vad menar du?

• Anonym (Annapanna)

2 oxycodone....

• Anonym (Annapanna)

Inte hostmedicin ;)

Tänkte om det kunde lindra?

Jag bara så rädd för abstinens. Orkar inte må skit igen :(

• Anonym (Annapanna)

Du menar man kan minska lite ?

• Anonym (Annapanna)

At?

Nej har två "gamla" oxycodone .... så hur starka dem är nu är frågan ...

Jag får typ panik nu. Har säkert rökt 5 cigg sen 23... jag får ångest av bara tanken . Att man inte ens kan vara sjuk utan att få sånt här . Aldrig mer jag kommer ta något preparat som kan ge beroende . Fy.

Tramadol hade jag en gång . Mådde skit . Fy.

Hoppas verkligen inte detta är i närheten. För då knäcker jag mig.

Svar på tråden Brukat cociliana länge