Inlägg från: Anonym (hur går det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur går det)

Missfall men blöder så lite

Hur har det gått? Med ett så lågt hcg kommer det troligt inte vara något att se med ett vul ändå.

Jag hade samma sak. De följde mitt hcg som steg, men alldeles för långsamt. Men eftersom det inte vände och sjönk heller fick jag tillslut behandlas med metrotrexate. Vul visade inget, men något litet satt någonstans och producerade hcg, men vi vet inte vart.

• Anonym (hur går det)
    Litehemlig skrev 2017-12-15 16:46:22 följande:

Nu har jag gjort VUL! Är för tidigt gången för att någonting ska synas mm däremot kunde blod i buken uteslutas i dagsläget, SKÖNT. Det som kunde konstateras är att jag inte alls är lika långt gången som enligt aenaste mens, utan mycket mer ?nygravid?. Däremot talar allt för att denna graviditet inte kommer slutföras. Mitt hcg var 21 förra onsdagen och 73 nu i torsdags. Dvs jättedålig ökning, tyvärr... :/

Vad bra att du fick en koll iaf. Nä förstod att inget skulle synas med så lågt hcg. Tyvärr är det ju ingen fullgod graviditet med den låga stegringen. Hur ska det följas upp? Nya hcg prov? Usch vet hur det känns. Man blir så oerhört besviken.
Svar på tråden Missfall men blöder så lite