IVF startar vintern 2018
Äntligen är det vår tur! Efter tre års försök ska vi påbörja ivf efter jul. Fler som vill följas åt? :)
Äntligen är det vår tur! Efter tre års försök ska vi påbörja ivf efter jul. Fler som vill följas åt? :)
Ska ni påbörja ivf eller utredning?
På oss hittar de inga fel alls. Vi får börja när vi vill nu så efter jul tänker vi boka tid för möte. Det är då de bestämmer om vi kör långa eller korta. Jag är pepp men väldigt nervös! Vi har försökt i tre år och fått en graviditet men den slutade i missfall.
Jajjemänsan :) sambon hade pungbråck som barn och kännde att vi ville kolla hur det låg till med spermierna då det kan leda till sterilitet. Hade inte tänkt på det förens nu och vi har ändå försökt i snart 8 månader utan graviditet :) bättre sent än aldrig att komma på det!
Yepp
Hittade dem något speciellt då? eftersom det tagit så lång tid? ... Hoppas verkligen jag slipper vänta så länge. lider med er!
Vi inväntar kallelse till första mötet, vår remiss skickades 5/12 så blir troligtvis i februari. Gjorde utredning efter 3 års försök som visade ?Oförklarligt barnlösa?. Fick sedan vänta 11 månader på remissen pga ålder. Vart gör ni utredningen :)
Ena bm här är bra, Borde jag tillägga :)