Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Skulle ni sätta dit den otrogne mannen om han var taskig?

Absolut. Även om hen inte var " taskig".

Partnern förtjänar en valmöjlighet...

• Anonym (H)

Man utgår väl från sina egna erfarenheter...

Min mamma fick ett olyckligt och ensamt liv eftersom hon gav inte upp sitt äktenskap när hon mötte sitt livs kärlek...

När hon fick veta att min " far " har varit otrogen under hela deras äktenskap var det för sent...

De skilde sig ändå , men då var det för sent.

• Anonym (H)
    Pentra skrev 2017-12-16 18:25:48 följande:

TS, så du funderar, helt ärligt, på att spräcka en hel familj, med intet ont anande barn, bara för att mannen du prasslar med inte vill bli deltidspappa?! Är du verkligen på riktigt?! Dessutom, du är ju bara älskarinna, inte ens en blivande livspartner. Hur tänkte du?! ... Nej! Du skall INTE berätta! ... Med vänlig hälsning, Pentra

Vad får dig att tro att barn är idioter?
  • Anonym (H)
    Pentra skrev 2017-12-16 18:49:11 följande:

Han kan Så länge som han fortfarande håller av och vill ha kvar sin familj, även Och exakt var har jag skrivit att jag tror det?

"med intet ont anande barn"

Bara för att dina barn inte säger att de vet att du är otrogen betyder det inte att de inte vet att du är otrogen...
  • Anonym (H)
    Anonym (Fru) skrev 2017-12-17 13:31:04 följande:

Ok, låt mig omformulera: det gör sönder en människa  totalt att VETA att en blivit bedragen. Läs runt här i forumet, hur många det är som även flera år efteråt mår dåligt och har svårt att lita på folk 

Bara för att TS inte säger någonting just nu betyder det inte att familjen får inte veta någonting...

Det är mycket värre om de kommer på flera år senare...
  • Anonym (H)
    Anonym (Julgrisen) skrev 2017-12-17 13:50:40 följande:

Håller inte alls med, nu när det är slut. Om jag skulle få veta nu att min man varit otrogen i tre år för tio år sedan, så skulle jag ju veta att vi haft det bra efter det, alla bra år sen dess, och att det blåste förbi. Skulle jag få veta en pågående eller nyss avslutat affär så skulle det vara mycket värre. Då är osäkerheten en faktor, att inte veta om han väljer mej av fri vilja eller bara för att han blev påkommen och feg.

Folk får såklart tycka olika...

För mig det värsta är att jag fick se i nära håll hur vissa kan ljuga , låtsas och leva dubbelliv i åratal.
  • Anonym (H)
    smulpaj01 skrev 2017-12-17 14:25:08 följande:

Tycker inte du ska säga något utan bara gå vidare och inse hur naiv och korkad du varit i din älskarinneroll.

Han kommer troligen hitta en ny desperat brutta på nästa jobbresa och allt börjar om.

Men frugan lever kvar med sin man och barn ovetandes och lycklig.

Hoppas du lärt dig något och håller dig till singelmän i fortsättningen!

Eller så barnen vet , bara inte berättar för föräldrarna att de vet...

Men deras relationer som vuxna påverkas negativt.

Det är inte så ovanligt...
Svar på tråden Skulle ni sätta dit den otrogne mannen om han var taskig?