• Pentra

Skulle ni sätta dit den otrogne mannen om han var taskig?

TS, så du funderar, helt ärligt, på att spräcka en hel familj, med intet ont anande barn, bara för att mannen du prasslar med inte vill bli deltidspappa?! Är du verkligen på riktigt?! Dessutom, du är ju bara älskarinna, inte ens en blivande livspartner. Hur tänkte du?! ... Nej! Du skall INTE berätta! ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2017-12-16 18:38:51 följande:
    Jag tycker nog att det är han som spräckt sin familj - det har han ju redan gjort under tre år, utan att hon vet om det.  Jag har inte bestämt mig för vare sig det ena eller andra, men anledningen att vi alls hade en relation var definitivt för att han lovade mig att vi skulle vara livspartners. Han vill dessutom fortsätta vår relation, dock nu utan lögner om att det ska bli vi - jag ska bara fortsätta finnas där. Kommer jag inte göra, han sade att det var vi men att jag bara skulle behöva vänta lite på "rätt tillfälle". Så vem har spräckt familjen Pentra? Den som hade familjen eller den som köpte hans lögner?

Så länge som han älskar, håller av, tyr sig till och/eller bryr sig om sin familj så är den inte spräckt. Och detta oavsett om han även samtidigt har positiva känslor för dig eller någon annan. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Svar på tråden Skulle ni sätta dit den otrogne mannen om han var taskig?