Inlägg från: Rumpelstiltskins |Visa alla inlägg
  • Rumpelstiltskins

Skulle ni sätta dit den otrogne mannen om han var taskig?

karolina17 skrev 2017-12-16 18:33:52 följande:
    Hon spräcker ingen familj om hon berättar. Mannens ansvar hans familj. Jag hade berättat, men inte gått in i diskussion med hans fru.
    Hon vill berätta för att hon nu inte får det hon vill ha. Hon försöker framställa det som att hon bryr sig om hans fru men det gör hon såklart inte för då hade hon inte varit hans älskarinna till att börja med.

Hon vill skada honom men det hon gör är att skada hans familj och hans familj har inte gjort något fel.
  • Rumpelstiltskins
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2017-12-16 18:42:00 följande:
    Jag "bryr" mig inte om hans fru, men jag tycker heller inte illa om henne. Har aldrig sett henne som ett problem som person, tror hon kan vara en bra person. Men det gör ju en större poäng av detta - är då inte det bästa för henne att hon VET vad hennes man lovat en annan kvinna under tre år? Det är en ganska lång tid han hållit mig kvar med dessa lögner och löften...
    Och du blev plötsligt så klok och välmenande när....? När han berättade att han inte tänkte lämna sin fru för dig? 

Gå vidare med ditt liv. Förstår inte varför du tror att en man som inte kan vara trogen i sin första relation skulle vara trogen mot dig i er relation?

Lämna hans familj i fred. 
  • Rumpelstiltskins
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2017-12-16 18:57:59 följande:
    Han älskar sina barn naturligtvis. Tydligen inte sin sambo speciellt mycket, då han utan problem kunnat ha en stadigvarande relation under tre år - där han också uttryckt nedsättande ord om denna sambo; som tex att hon är en "frigid hagga". 
    Och honom vill du ha som din "livspartner". Förstår du inte att han kommer se på dig på samma sätt om han lämnar sin fru för dig? 
Svar på tråden Skulle ni sätta dit den otrogne mannen om han var taskig?