Om jag utgår utifrån mig igen så...
Jag och sambon har varit tillsammans mååååånga år och har två barn på 8 tillsammans. Vi älskar varandra högt och är varandras stora kärlek. Visst... vi har perioder som det inte är tipp topp jämnt men de perioderna har vi kämpat oss igenom och kommit ur stormar som starka segrare.
Om...
Om min sambo skulle vara otrogen emot mig så måste jag ge honom en Oskar, för han är verkligen kärleksfull och jag känner mig verkligen älskad och uppskattad. Jag känner mig fin inför honom och jag älskar att jag efter alla dessa 16 år känner så här.
Skulle han vara otrogen skulle jag vilja veta.
Veta varför, hur länge, vad är hans avsikter med affären osv.
Skulle vilja veta m han har känslor för henne och om han skulle lämna mig för henne om det inte vore för barnen.
Allt detta är inte för att jag skulle bli förbannad och ledsen för att ha blivit bedragen utan även för att jag inte vill leva med någon som jag uppenbarligen inte kan göra lycklig. Jag vill inte att min sambo ska behöva ha en kärleksaffär på sidan av för att kunna vara den fine sambo och pappa han e. Jag vill på egen hand vara den som får honom lycklig.
Och gör jag inte honom lycklig så skulle jag behöva släppa honom, pga hur mycket jag älskar honom och pga hur mycket hans lycka betyder för mig.
Hur ont det än skulle göra att få veta sanningen, så skulle jag vilja veta.
Det han säger till dig ang deras relation kanske inte är hennes verklighet.